ویدال: بایرن مونیخ قطعاً قوی تر از یوونتوس است

به گزارش مجله یافان، مهاجم شیلیایی بایرن مونیخ معتقد است که قهرمان آلمان تیم به مراتب بهتری نسبت به قهرمان ایتالیا است.

ویدال: بایرن مونیخ قطعاً قوی تر از یوونتوس است

به گزارش مجله یافان، آرتورو ویدال در این تابستان در ازای 37 میلیون یورو به حضور چهار ساله اش در یوونتوس انتها داد و با پیوستن به بایرن مونیخ بار دیگر به فوتبال آلمان بازگشت. این هافبک شیلیایی که سابقه بازی برای بایرلورکوزن را در کارنامه اش دارد، نقشی ویژه در چهار قهرمانی متوالی راه راه پوشان تورین در رقابت های سری A ایتالیا داشت.

یوونتوس که در انتها فصل گذشته سه بازیکن کلیدی خود یعنی ویدال، آندره آ پیرلو و کارلوس توس را از دست داد، فصل جاری سری A را خوب آغاز نکرد، هرچند رفته رفته شرایطش کمی بهتر شده و حالا خود را به رده های بالایی جدول نزدیک تر نموده است. شاگردان آلگری چهارشنبه شب بود که پیروز شدند با شکست منچسترسیتی صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نمایند.

آرتورو ویدال در گفت و گو با سایت توتو مرکاتو وب گفت: در حال حاضر قطعاً بایرن مونیخ قوی تر از یوونتوس است، هرچند بیانکونری هنوز هم تیم فوق العاده ای است. در بایرن مونیخ بازیکنان بزرگی در کنارم هستند و امیدوارم که بتوانم با بازی خوبم به آنها یاری کنم. من از بودن در بایرن خیلی خوشحالم. من حالا جزئی از این ترکیب استثنایی هستم و امیدوارم که عناوین قهرمانی را با این تیم کسب کنم.

بایرن مونیخ سه شنبه شب با رجحان 4 بر صفر مقابل المپیاکوس صعود خود به عنوان تیم اول گروه F را قطعی کرد، تیمی که کارشناسان پس از بارسلونا شانس بالایی برای قهرمانی اش در این فصل لیگ قهرمانان قائل هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 5

به "ویدال: بایرن مونیخ قطعاً قوی تر از یوونتوس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدال: بایرن مونیخ قطعاً قوی تر از یوونتوس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید