اسپانیا و ایتالیا در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین فوتبالیست مبتلا به کرونا

به گزارش مجله یافان، طبق آخرین گزارش های متشر شده تا کنون 57 بازیکن حرفه ای فوتبال در دنیا به بیماری کرونا مبتلا شده اند که سهم دو کشور اسپانیا و ایتالیا بیشتر از همه بوده است.

اسپانیا و ایتالیا در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین فوتبالیست مبتلا به کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش مجله یافان، طبق اعلام رسمی رسانه های دنیا و نقشه ویژه گوگل تا به امروز 57 بازیکن از 10 کشور دنیا به کرونا مبتلا شده اند که در این بین دو کشور اسپانیا و ایتالیا بالاترین آمار ابتلا به این بیماری را در بین فوتبالیست ها به نام خود ثبت کردند. ایتالیا و اسپانیا در شمار کلی مبتلایان به کرونا در اروپا نیز رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

در بین این دو کشور اسپانیا با 18 بازیکن نسبت به ایتالیا با 16 بازیکن تعداد مبتلایان بیشتری دارد. در اسپانیا 13 بازیکن بهبود یافته و هنوز 5 بازیکن بستری هستند و در ایتالیا هم 11 بازیکن از بیمارستان مرخص شدند در حالی که هنوز 5 بازیکن دیگر تحت نظر قرار دارند. در ایتالیا چهره های سرشناس تری مانند سه ستاره تیم فوتبال یوونتوس مانند پائولو دیبالا، بلیز ماتویدی و دانیله روگانی مبتلا شدند.

آلمان، فرانسه، انگلیس، ترکیه، چین، ژاپن، استرالیا و آمریکا دیگر کشورهایی هستند که طبق آمارها شاهد ثبت موارد مثبت آزمایش کرونا در بین فوتبالیست های حرفه ای بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 24 خرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 290

به "اسپانیا و ایتالیا در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین فوتبالیست مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا و ایتالیا در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین فوتبالیست مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید