تور ارزان روسیه: وزیر خارجه ژاپن: مذاکره با روسیه ادامه خواهد داشت، چین و تایوان مسائل را مسالمت آمیز حل نمایند

به گزارش مجله یافان، وزیر خارجه ژاپن گفت که ژاپن تحت دولت فومیو کیشیدا، نخست وزیر نو این کشور میخواهد به گفت وگوی فعال با روسیه برای حل مسئله سرزمینی و نهایی سازی پیمان صلح ادامه دهد.

تور ارزان روسیه: وزیر خارجه ژاپن: مذاکره با روسیه ادامه خواهد داشت، چین و تایوان مسائل را مسالمت آمیز حل نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش مجله یافان، به نقل از اسپوتنیک، توشیمیتسو موتگی، وزیر خارجه ژاپن در اولین کنفرانس خبری خود در دولت نو اظهار کرد: من در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد این فرصت را داشتم تا شخصا با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دیدار کنم و پیرامون جنبه های مختلف توسعه روابط دوجانبه که برای هر دوطرف مفید خواهد بود و بعلاوه راه هایی برای انعقاد پیمان صلح گفت وگو کنم.

موتگی اضافه کرد: ما تایید کردیم که طرفین مذاکرات خود را با هدف توسعه روابط دوجانبه بین ژاپن و روسیه ادامه خواهند داد و از این پس هم قصد داریم گفت وگوی فعال با روسیه را با هدف حل مسئله سرزمینی و انعقاد پیمان صلح ادامه دهیم.

وی بعلاوه گفت که ژاپن امیدوار است تایوان و چین بتوانند مسائل را بین خود به صورت مسالمت آمیز حل نمایند و اضافه کرد که ژاپن به نظارت بر این شرایط ادامه خواهد داد.

موتگی با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای دیپلماسی مالی ژاپن و تقویت روابط با کشورهای همفکر توضیح داد که شرایط ژئوپلیتیک پیرامون ژاپن به طور فزاینده ای سخت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1170

به "تور ارزان روسیه: وزیر خارجه ژاپن: مذاکره با روسیه ادامه خواهد داشت، چین و تایوان مسائل را مسالمت آمیز حل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: وزیر خارجه ژاپن: مذاکره با روسیه ادامه خواهد داشت، چین و تایوان مسائل را مسالمت آمیز حل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید