هوای آلوده مرکز در منطقه ها پرتردد

به گزارش مجله یافان، تهران (پانا) - میانگین کیفیت هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (3 آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما جو نسبتا آرام موجب برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد می گردد.

هوای آلوده مرکز در منطقه ها پرتردد

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز(3 آبان ماه) در بعضی منطقه ها پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

در طول روز جو نسبتاً آرام حاکم است که تا حدودی از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود، با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز (3 آبان ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد را در پی خواهد داشت.

با افزایش تندی باد تا صبح روز سه شنبه (4 آبان ماه) انتظار می رود کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار بگیرد. رشد ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد مؤثر سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد. به تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت سه شنبه هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و درنتیجه کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها مرکز پیش بینی می گردد.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 69 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 89 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1208

به "هوای آلوده مرکز در منطقه ها پرتردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای آلوده مرکز در منطقه ها پرتردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید