مهاجم خارجی پرسپولیس در راه تهران ، امضای قرارداد تا پایان هفته

به گزارش مجله یافان، مدیرعامل پرسپولیس وعده داده تا پیش از آغاز لیگ مهاجم خارجی مد نظر یحیی را جذب کند.

مهاجم خارجی پرسپولیس در راه تهران ، امضای قرارداد تا پایان هفته

به گزارش مجله یافان جابجایی تابستانی لیگ برتر فوتبال از 23 خردادماه گذشته در حالی شروع شد که حضور پررنگ پرسپولیس در روزهای نخست هیجان طرفداران این تیم را به همراه داشت. بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی با جذب مهره هایی همچون مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی همراه شد تا طرفداران پرسپولیس خط و نشان قهرمانی برای رقیبان بکشند.

به گزارش مجله یافان با این حال هرچه از زمان جابجایی گذشت شور و حرارت این باشگاه در جذب مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی نیز کم شد تا جایی که رضا درویش پس از گذشت نزدیک به دو ماه همچنان از خرید مهاجم خارجی مورد نظر سرمربی تیم باز مانده است.

درویش که قرار بود در همان روزهای نخست با جذب گزینه های داخلی و خارجی، خط آتش پرسپولیس را تکمیل کند با بحرانی عجیب روبرو شد تا حمایت تبدیل به انتقاد از سوی همان طرفداران شود. مدیرعامل باشگاه همچون دو ماه قبل قطعی بودن جذب مهاجم خارجی این تیم را به یحیی گل محمدی اعلام می کند. جذب مهاجم خارجی پرسپولیس در حالی تبدیل به بحث همیشگی چند ماه گذشته پرسپولیس شده است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما درویش وعده داده است دو روز مانده به شروع بازی های لیگ برتر او را قطعاً جذب خواهد کرد.

باید دید وعده درویش پس از گذشت دو ماه قطعی می شود یا همچنان یحیی گل محمدی باید منتظر حضور مورد نظر خود در تمرینات شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان شنبه 21 مردادماه نخستین بازی فصل خود را در لیگ برتر بیست و دوم برگزار می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1458

به "مهاجم خارجی پرسپولیس در راه تهران ، امضای قرارداد تا پایان هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی پرسپولیس در راه تهران ، امضای قرارداد تا پایان هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید