تور ارزان یونان: معرفی جاذبه ها و دیدنی های جزیره کرت یونان

به گزارش مجله یافان، جزیره کرت یکی از جزایر زیبا و پر جاذبه در یونان است این جزیره پهناور و بزرگ هر ساله مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی است که با سفر به این منطقه توانسته اند هزینه های زیادی را به دست آورند این جزیره پنجمین جزیره ای است که در دریای مدیترانه واقع شده است این شهر در دورانی به عنوان مرکز کهن تمدن اروپایی شناخته می شده است و امروزه نیز یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر دارای تمدن بی سابقه ای است این شهر با وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی خود می تواند یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان باشد که جاذبه های متنوعی دارد جاذبه های همانند موزه مردم شناسی و تنگه های زیبا و دیدنی که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. دیدنی های جزیره کرت از مجذوب کنندهیت های زیادی برخوردار هستند و این شهر با وجود معماری زیبا مجذوب کننده خود بسیار مورد توجه هستند.

تور ارزان یونان: معرفی جاذبه ها و دیدنی های جزیره کرت یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

دیدنی های جزیره زیبا کرت یونان:

بخش مهمی از شهر کرت را معماری های دوران عثمانی تشکیل داده اند در آن دوران حضور مسلمانان در این منطقه ها موجب شده است تا این شهر از معماری های ویژه ای برخوردار باشد امروزه نیز معماری های مدرن جذابیت بیشتری را به این منطقه ها بخشیده اند و همیشه معماری این شهر برجستگی خاص خود را دارد. این شهر یکی از مکان های دیدنی یونان است که تنوع گردشگری زیادی دارد و ویژه علاقه مندان به تمدن های باستانی است.

موزه باستان شناسی ایراکلیون:

یکی از برترین مکان هایی که در طول سفر خود می توانید از آن بازدید نمایید این موزه باستان شناسی می باشد که برای مردم این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بعضی از بخش های این موزه دیدنی در دست تعمیر می باشد که اجازه بازدید از آن را نخواهید ولی می توانید از بخش هایی که فعالیت دارند اطلاعات بسیار زیادی از تمدن مینوآن کسب نمایید و مجسمه های تاریخی که در این موزه وجود دارد را دیدن نمایید. شما در این مکان دیدنی می توانید با تمدن و قدمت کشور یونان و بعلاوه تمدن اروپای کهن آشنا شوید. از این موزه باستان شناسی سالانه بیش از 100 هزار نفر از سراسر دنیا بازدید می کنند و در آن به ثبت عکس و خاطرات می پردازند و اطلاعات زیادی در رابطه با فرهنگ کهن این کشور کسب می کنند. این موزه دیدنی همه روزه برای بازدید عموم باز می باشد و شما گردشگران عزیز می توانید با پرداخت هزینه اندک از بخش های مختلف آن بازدید نمایید.

تنگه سامره گرجی:

اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از دیدنی های جزیره کرت یونان را دارید پیشنهاد می کنیم از این تنگه زیبا بازدید نمایید. تنگه سامره گرجی یکی از زیباترین و طولانی ترین تنگه های قاره اروپا می باشد و از اهمیت بسیار ویژه برخوردار است. این تنگه حدود 16 کیلومتر طول دارد که می تواند جالب توجه باشد. این تنگه بزرگ و بزرگ معمولا در فصل زمستان به علت وقوع سیل بسته است و بازدید از آن سخت می باشد ولی اگر در فصل تابستان به یونان سفر نموده اید سامره گرجی یکی از زیباترین مکان هایی ست که به عنوان برترین گزینه جزیره کرت برای سرگرمی شناخته می گردد. بعلاوه در نزدیکی این تنگه حیات وحش و باغ گیاه شناسی بزرگی وجود دارد که می توانید از آن ها نیز بازدید کنید. حیات وحش در نزدیکی این تنگه می تواند برای سرگرم کردن بچه ها شما بسیار مناسب باشد و با پرداخت هزینه اندک می توانید به دیدنی گونه های مختلف حیوانات بنشینید و از سفر خود لذت ببرید.

دریاچه کورناس:

اطراف این دریاچه بی نظیر به وسیله جنگل های انبوه و دشت های بزرگ سرسبز احاطه شده است و می تواند شما را حیرت زده منظره و زیبایی های خود نماید. در نزدیکی این دریاچه حمام و قنات روم باستان وجود دارد که دارای قدمت بسیار زیادی هستند و تاریخ کشور یونان را به نمایش عموم می گذارند. در این دریاچه زیبا گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از مکان های تاریخی در اطراف آن از سرگرمیات دریایی این مکان دیدنی استفاده کنند. دریاچه کورناس یکی از مهم ترین دریاچه های کشور یونان است که برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد. اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از دیدنی های جزیره کرت یونان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از دریاچه کورناس بازدید نمایید و روز خود را در آن سپری کنید.

بندر آگیوس نیکولاس:

یکی دیگر از دیدنی های جزیره کرت یونان این بندر زیبا می باشد که در آن می توانید صید ماهی به وسیله ماهیگیران محلی را دیدن نمایید و بعلاوه به سرگرمیات دریایی بپردازید. بندر آگیوس نیکولاس از جاذبه های زیبایی است که با وجود منظرههای دیدنی خود مورد توجه است.

شما علاقه مندان و گردشگران برای سفر به این منطقه سرگرمیی باید از ویزای واشنگتن بهره ببرید تقاضای ویزا برای این کشور بسیار راحت است و شما با داشتن ویزای توریستی می توانید به این منطقه سفر کنید و سفری دلنشین داشته باشید.

منبع:آرگا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1450

به "تور ارزان یونان: معرفی جاذبه ها و دیدنی های جزیره کرت یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: معرفی جاذبه ها و دیدنی های جزیره کرت یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید