معرفی برترین مارک های سشوار برای افراد حرفه ای

به گزارش مجله یافان، حتماً لازم نیست آرایشگر حرفه ای یا مدل باشید تا در پی برترین مارک های سشوار بگردید. انتخاب برترین سشوار برای هر فردی که به زیبایی موهای خود اهمیت می دهد، یک ضرورت است. سشوارها با کیفیت های متفاوتی ساخته می شوند و برای انتخاب سشوار مناسب باید عوامل زیادی در نظر گرفته شوند. در این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه برترین مارک سشوار را انتخاب کنید.

معرفی برترین مارک های سشوار برای افراد حرفه ای

نکات کلیدی

  • موتور سشوار، طول کابل و توان مصرفی دستگاه بستگی دارد.
  • موقع خرید سشوار، به نوع و جنس موهایتان توجه کنید.

برترین مارک های سشوار چه ویژگی هایی دارند؟

سشوار خوب باید با پوست و موی شخص استفاده نماینده تناسب داشته و امکان سفارشی سازی و انجام تنظیمات دما و سرعت جریان هوا داشته باشند. بعلاوه باید سرعت خشک نمایندگی خوبی داشته و از قدرت کافی برخوردار باشند. بهتر است سشوار مورد نظر سبک باشد تا بتوان به راحتی آن را برداشت و در دست گرفت. البته دقت کنید که وزن کم سشوار نباید باعث کاهش قدرت آن شده و در توان کلی سشوار خللی ایجاد کند.

سرویس تعمیر سشوار را از کارشناسان کاربلد مجله یافان بخواهید!

  • تعمیر و عیب یابی سشوار
  • تعمیر المنت سشوار
  • تعویض دکمه های سشوار
  • تعویض برد الکتریکی سشوار
  • تعویض سیم و دوشاخه سشوار
تعمیر و عیب یابی سشوار

سرویس تعمیر سشوار را از کارشناسان کاربلد مجله یافان بخواهید!

  • تعمیر و عیب یابی سشوار
  • تعمیر المنت سشوار
  • تعویض دکمه های سشوار
  • تعویض برد الکتریکی سشوار
  • تعویض سیم و دوشاخه سشوار
تعمیر و عیب یابی سشوار

معرفی برترین مارک های سشوار

در این قسمت برترین مارک های سشوار را معرفی نموده ایم. اگر قصد خرید سشوار دارید، مطالعه آن برای شما مفید خواهید بود.

1. سشوار تیتانیوم؛ از برترین مارک های سشوار

این سشوار یکی از سریع ترین سشوارها در خشک کردن موهاست و جزء برترین مارک های سشوار به شمار میرود. از نظر زمان خشک شدن می توان به آن امتیاز عالی را داد! جریان هوای آن قوی است، رابط کاربری خوبی داشته و دکمه ها به راحتی قابل استفاده هستند. این سشوار خوش دست بوده و به آسانی در دستان شما قرار می گیرد. وزن سبکی دارد و هنگام روشن بودن صدای زیادی نیز فراوری نمی نماید.

توان 2000 وات
وسایل جانبیمتمرکز نماینده
تعداد تنظیمات سرعت2
تعداد تنظیمات گرمایی3
وزن1.4 پوند (635 گرم)
دکمه باد سرددارد

2. سشوار ممتاز با فناوری حرارتی پیشرفته Thermaluxe

اگر در پی سشوار ارزان هستید و قیمت برایتان مهم است، این سشوار را به شما پیشنهاد می دهیم. عملکرد آن سریع است، اما بعضی از سنگین بودن آن انتقاد دارند. سرعت خشک کردن آن بالاست، اما خیلی داغ نمی گردد. وز نشدن موها بعد از استفاده از این سشوار یکی دیگر از مزایای آن است.

توان 1875 وات
وسایل جانبیمتمرکز نماینده و دیفیوزر
تعداد تنظیمات سرعت2
تعداد تنظیمات گرمایی3
وزن1.6 پوند (726 گرم)
دکمه باد سرددارد

3. سشوار حرفه ای Turbo Ionic DC

سرعت خشک کردن بالایی داشته و جریان هوای آن نیز قوی است. مقدار آن کوچک بوده و موها بعد از استفاده از آن وز نمی شوند. صدای آن کم بوده و دسترسی به پنل آن راحت است.

توان 1875 وات
وسایل جانبیمتمرکز نماینده و دیفیوزر
تعداد تنظیمات سرعت2
تعداد تنظیمات گرمایی3
وزن1.6 پوند (726 گرم)
دکمه باد سرددارد

4. سشوار Ultra Light Pro

یکی دیگر از برترین مارک های سشوار، Ultra Light Pro است. احتمالاً این سشوار پاستلی فوق العاده شیک را در اینستاگرام دیده اید. اخیراً با طراحی سبک و جمع وجوری عرضه شده که آن را برای خشک کردن چتری ها عالی می نماید. این سشوار یکی از سبک ترین سشوارهای موجود در بازار است.

توان 2000 وات
وسایل جانبی2 متمرکز نماینده
تعداد تنظیمات سرعت2
تعداد تنظیمات گرمایی3
وزن1 پوند (454 گرم)
دکمه باد سرددارد

بیشتر بخوانید: براشینگ مو با سشوار چرخشی

5. سشوار Supersonic؛ از برترین مارک های سشوار

سشوار Supersonic یکی دیگر از برترین مارک های سشوار است. این سشوار طراحی منحصر به فردی دارد و مورد علاقه آرایشگران حرفه ای است. جریان هوای فوق العاده قوی دارد و یکی از سریع ترین سشوارها در خشک کردن موهاست. در ارزیابی هایی که در آزمایشگاه روی آن انجام شد، توانست یک نمونه موی 20 سانتی متری را تنها در 54 ثانیه خشک کند.

این ابزار دارای 5 ضمیمه برای سفارشی کردن سشوار و متناسب ساختن آن با موی شماست. وجود دو متمرکزنماینده، یک پخش نماینده (دیفیوزر)، یک قطعه جانبی برای صاف کردن منافذ و یک ضمیمه هوای ملایم آن را به سشواری همه جانبه تبدیل نموده است.

توان 1600 وات
وسایل جانبی2 متمرکز نماینده، پخش نماینده، صاف نماینده، هوای ملایم
تعداد تنظیمات سرعت3
تعداد تنظیمات گرمایی4
وزن862 گرم
دکمه باد سرددارد

6. سشوار حرفه ای بدون برس GrapheneMX

سشواری پرقدرت و در عین حال ملایم تر از مدل های دیگر است. لطافت این سشوار و ملایم بودن آن برای موهای آسیب دیده انتخابی عالی است. تنظیمات آن به گونه ای است که می توان درجه حرارت آن را تا حد خیلی خوبی پایین آورد، بدون اینکه به سرعت خشک شدن موها آسیبی وارد گردد.

بعلاوه صدای این دستگاه کمی بلند بوده و به عنوان یکی از گران ترین نمونه های سشوار شناخته شده است. این سشوار ظاهری براق و وزن و مقدار متعادل دارد و کاملاً پرقدرت است.

توان 1875 وات
وسایل جانبی3 متمرکز نماینده
تعداد تنظیمات سرعت2
تعداد تنظیمات گرمایی3
وزن1.6 پوند (726 گرم)
دکمه باد سرددارد

7. سشوار Neuro Tourmaline

این سشوار دارای صفحه نمایش دیجیتال LED برای تنظیمات حرارت و برق است و در ساختار خود چراغ نشانگر فیلتر تمیز دارد. به علاوه دارای یک پخش نماینده و کلیدی برای خشک کردن موهای مجعد و طبیعی است. به دلیل امکان تنظیمات حرارتی خوب، امتیاز خشک نمایندگی بالایی دارد.

این سشوار در به حداقل رساندن موخوره نیز عالی عمل می نماید و افراد زیادی از این ویژگی آن ابراز رضایت نموده اند. این سشوار یکی از سنگین ترین سشوارهای موجود در بازار است!

توان 1875 وات
وسایل جانبیمتمرکز نماینده، دیفیوزر
تعداد تنظیمات سرعت4
تعداد تنظیمات گرمایی4
وزن2.1 پوند (953 گرم)
دکمه باد سرددارد

عوامل مؤثر در انتخاب برترین سشوار

مهم ترین عاملی که در خرید سشوار باید به آن توجه کرد، تناسب سشوار با جنس مو (ضخیم یا نازک، فر یا صاف، آسیب دیده و …) است. اگرچه عوامل دیگر مانند نوع ساخت سشوار، درجه حرارت آن و … نیز مهم هستند، سازگاری سشوار با مو یکی از اصلی ترین پارامترهاست.

بعضی از مهم ترین عوامل در انتخاب برترین مارک های سشوار عبارتند از:

  • سازگاری با نوع و جنس موی شما
  • توان مصرفی: در صورت استفاده روزانه از سشوار (مثلا اگر آرایشگر هستید) باید توان مصرفی سشواری که انتخاب می کنید، بالای 2000 وات باشد. اگر گاه به گاه و برای مصرف خانگی و شخصی از سشوار استفاده می کنید، توان مصرفی در حد 2000 وات برای شما مناسب است.
  • نوع موتور (DC یا AC): سشوارهای AC مقاومت بیشتری دارند و برای افراد حرفه ای و افرادی که به مقدار زیادی از سشوار استفاده می نمایند، پیشنهاد می شوند. اگر فردی حرفه ای نیستید اما دوست دارید سشوارتان برای مدتی طولانی ماندگاری داشته و سر حال باقی بماند، پیشنهاد ما تهیه سشوارهای AC است.
  • امکانات جانبی: این مورد نیز می تواند به عنوان مزیت رقابتی در سشوارهای مختلف در نظر گرفته گردد.
  • طول کابل: یکی از ساده ترین مواردی که اغلب نادیده گرفته می گردد. معمولاً سشوارهای ارزان قیمت کابل های کوتاهی دارند، در حالی که مدل های گران تر دارای طول کابل به مقدار 4 متر نیز هستند. (کابل های برق طول سالن)
  • نازل متمرکزنماینده: بعضی برندهای سشوار (معمولاً برترین مارک سشوار حرفه ای یا سشوارهایی با کیفیت بالا و قیمت گران تر) دارای یک نازل متمرکزنماینده هستند که به راهنمایی دقیق جریان هوا روی بخشی از مو یاری می نماید.
  • نازل پخش نماینده (دیفیوزر): این نازل ها مخروط هایی با انگشتان داخلی هستند که برای خشک کردن موهای مجعد کاربرد دارند. از دیفیوزر می توان روی ریشه موهای صاف نیز استفاده کرد تا حجم بیشتری پیدا نمایند.

    امکان خرید دیفیوزرها به طور جداگانه نیز وجود دارد، اما نمونه هایی که ضمیمه محصول هستند، احتمالاً نتیجه بهتری دارند.

چه در پی خرید برترین مارک سشوار برای استفاده روزمره در خانه باشید، چه قصد خرید سشوار مسافرتی یا سشوار با قابلیت حمل آسان داشته باشید، خواندن مقاله برای شما سودمند خواهد بود؛ زیرا برای تمام اهداف شما محصول مناسب را معرفی نموده ایم. مدل های معرفی شده همگی کارشناسی شده و مورد تأیید متخصصان این حرفه هستند.

بیشتر بخوانید: دلیل خاموش شدن ناگهانی سشوار چیست؟ [راه حل برطرف مشکل]

سشوارهای موجود در بازار از چه نظر با هم تفاوت دارند؟

همه سشوارها از یک فن استفاده می نمایند تا هوا را به وسیله عنصر گرمایشی و به وسیله یک نازل به سمت موها راهنمایی کند. سشوارهای معمولی امکاناتی بیش از روشن و خاموش کردن ندارند، اما در نوع پیشرفته سشوار تنظیمات مختلفی وجود دارد که به کاربر امکان سفارشی سازی سرعت جریان هوا و حرارت سشوار را می دهد.

اگر موهای شما نازک است، باید سشوار را در درجه حرارت پایین تر (خنک تر) تنظیم کنید؛ زیرا گرمای زیاد ممکن است باعث آسیب موهای شما گردد. اگر موهای شما ضخیم و متراکم است، بهتر است که سشوار را روی حرارت بالا تنظیم کنید تا موهایتان سریع تر خشک شوند.

سشوارهای معمولی اغلب از یک عنصر حرارتی فلزی استفاده می نمایند، در حالی که سشوارهای مدرن و گران عنصر گرمایی سرامیکی دارند. سرامیک گرما را به طور یکنواخت توزیع می نماید و از ایجاد آسیب های نقطه ای روی مو جلوگیری به عمل می آورد. سشوارهای گران تر بعلاوه گرمای مادون قرمز فراوری می نمایند که سریع خشک شده و کوتیکول مو را می بندد. هم چنین ظاهر براق و نرم تری در مو ایجاد می نماید.

در بعضی از سشوارهای گران از تورمالین معدنی نیز استفاده می گردد که خواص زیادی برای مو دارد. بعضی سشوارهای مدرن و گران قیمت از فناوری یونی در ساختار خود بهره می برند؛ بدین معنی که هنگام عبور هوا از جریان الکتریکی در عنصر گرمایی یون منفی فراوری می گردد.

این یون ها مولکول های آب موجود در موهای شما را می شنمایند و باعث می شوند سشوار یونی خیلی سریع موهای شما را خشک نموده و رطوبت را به طور یکنواخت در سراسر آن پخش کند؛ در نتیجه موهای شما ظاهری صاف و براق پیدا خواهد نمود.

توان در سشوار به چه معنی است؟ برترین مارک های سشوار چقدر قدرت دارند؟

به طور کلی وات بالاتر نشان دهنده قدرت بیشتر سشوار در خشک نمایندگی است. آرایشگاه ها معمولاً از سشوارهایی با توان 2000 وات و بالاتر استفاده می نمایند که به آرایشگران باتجربه این امکان را می دهد تا به طور مؤثری سشوار بکشند. این در حالی است که سشوارهای خانگی اغلب توانی در محدوده 1000 تا 1600 وات دارند.

با این وجود، وات تنها معیار مقدار گیری قدرت نیست. امروزه موتورهای جدیدی فراوریشده که امکان افزایش سرعت هوا با کاهش گرما را فراهم می نمایند تا نتایج شگفت انگیز بدون آسیب های ناشی از گرمای زیاد ایجاد گردد.

قیمت سشوار

قیمت سشوار به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً هرچه توان سشوار بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. بعلاوه اگر سشوار از قابلیت تنظیم متنوعی برخوردار باشد، طبیعی است که قیمت آن بالاتر است.

در خرید برترین برند سشوار خانگی و بعلاوه برترین سشوار حرفه ای توجه داشته باشید که کیفیت و قیمت سشوار اغلب اوقات رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند. بنابراین (در بیشتر اوقات) می توانید قیمت سشوار را به عنوان نمادی از کیفیت آن در نظر بگیرید.

برای تعمیر سشوار در محل با مجله یافان از برترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محاسبه قیمت برای شما

سوالات متداول:

در ادامه به بعضی از سوالات رایج در خصوص برترین برند سشوار پاسخ داده ایم.

1. برترین برند سشوار کدام است؟

شرکت های زیادی وجود دارند که همگی سعی نموده اند سشوار های با کیفیت و با قابلیت سفارشی سازی را برای کاربرانشان عرضه نمایند. از سشوارهای تیتانیوم، Thermaluxe، Turbo Ionic DC، Ultra Light Pro و Supersonic می توان به عنوان سشوار خوب نام برد.

2. آیا سشوار خوب لزوماً گران است؟

در اغلب موارد بین قیمت سشوار و کیفیت آن رابطه مستقیمی وجود دارد. اگر چه بعضی موارد استثنا نیز مشاهده شده است. به طور کلی می توان گفت قیمت سشوار به عنوان نشانه ای از قدرت و کارایی آن خواهد بود.

3. قیمت برترین مارک سشوار به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت برترین مارک سشوار به عواملی مانند توان، سرعت خشک کردن، پرتاب باد، امکانات جانبی، طول کابل سشوار، توانایی سفارشی سازی شدن و … بستگی دارد.

4. در خرید برترین برند سشوار خانگی توان سشوار چقدر باید باشد؟

معمولاً سشوارهای خانگی توانی زیر 2000 دارند (در حدود 1000 تا 1800).

5. توان برترین سشوار حرفه ای چقدر است؟

برترین سشوار حرفه ای معمولاً توانی بیش از 2000 یا حداقل 2000 وات باید داشته باشد. برترین مارک های سشوار توانی در این محدوده دارند.

منبع: آچاره
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1481

به "معرفی برترین مارک های سشوار برای افراد حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مارک های سشوار برای افراد حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید