معرفی بازی نوروزی؛ Ghost of Tsushima

به گزارش مجله یافان، برنامه داریم تا دو سه بازی بزرگ دیگر را هم برایتان معرفی کنیم و بین آن ها، گوست آو سوشیما از بقیه بزرگتر و طولانی تر است. هنوز هم زمان برای آغاز یک تجربه محیط باز بزرگ وجود دارد و حدودا هم قیمت گوست آو سوشیما از آن قیمت تخیلی آغاز عرضه اش پایین آمده، در نتیجه اگر می خواهید چند روز باقی مانده از تعطیلات را تمام و کمال پای یک بازی بگذرانید، گوست آو سوشیما انتخابی شگفت انگیز است. بازی کیفیت های بالایی که از بازی های سونی انتظار می رود را در خود جای داده و از نظر گیم پلی هم برای همه حسابی آشناست.

معرفی بازی نوروزی؛ Ghost of Tsushima

اگر بخواهیم گوست آو سوشیما را توصیف کنیم، به راحتی آن را کنار شماره های اخیر مجموعه اساسینز کرید قرار می دهیم و بازی را با آن ها مقایسه می کنیم. کسانی که سال هاست از یوبی سافت درخواست ساخت یک اساسینز کرید در دوره فئودال ژاپن و با حضور یک نینجا را دارند، بهتر است سراغ آن را از گوست آو سوشیما بگیرند که همان گیم پلی اساسینز کرید را دارد، اما از همه نظر چند سر و گردن بالاتر از بازی های یوبی سافت قرار می گیرد.

  • سامورایی یا نینجا: از قصه و گیم پلی Ghost of Tsushima بیشتر بدانید

احتمالا دیگر نیازی به شرح گیم پلی گوست آو سوشیما نخواهد بود. مثل تمام اکشن های محیط باز همیشگی، در یک نقشه بزرگ قرار می گیرید که پر است از مراحل اصلی و فرعی مختلف، کمپ های بزرگ که باید فتحشان کنید و صدها آیتم پوچ که در گوشه و کنار نقشه قرار داده شده اند تا به دنبالشان بگردید. هر قدر که بیشتر بازی می کنید، کمپ های بیشتری را فتح می کنید و مراحل بیشتری را به انتها می رسانید، به همان میزان هم پوینت دریافت می کنید تا با استفاده از آن ها برای خود مهارت و قابلیت جدید آزاد کنید. نکته مهم درباره گوست آو سوشیما این است که تمام این سیستم ها و مکانیک های معمول و همیشگی، به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده شده اند و شاید بازی چیز جدیدی برای ارائه نداشته باشد، اما تمام بخش هایش خوب و عالی و مهم تر از همه، سرگرم کننده است.

مشخصا مبارزات تن به تن گوست آو سوشیما بسیار خوب از آب درآمده اند و حسابی لذت بخش هستند. یکی از دلایل مهم جذاب بودن بازی، چه مبارزات و چه گشت وگذار در دنیای آن، طراحی های بصری عالی گوست آو سوشیما است. از نظر هنری گوست آو سوشیما از بهترین بازی های چند وقت اخیر محسوب می شود و با اینکه آنچه مقابلتان می گذارد واقع گرایانه نیست و بیشتر فانتزی به نظر می رسد، اما بی حد و اندازه زیباست. همان مبارزات بازی بیشتر به خاطر افکت های بصری خوب و انیمیشن های عالی جلوه پیدا می کنند تا مکانیک هایشان.

  • کارگردانان بازی گوست آو سوشیما سفیر افتخاری جزیره سوشیما شدند

گشت وگذار در نقشه گوست آو سوشیما به لطف زیبایی دنیای آن، به هیچ وجه خسته کننده نمی شود و حتی همین که برای چند ده ساعت در این دنیای زیبا رفت و آمد و نقشه را از دشمنان خالی می کنید، به خودی خود کافی و جذاب است، ولی گوست آو سوشیما یک خط داستانی سینمایی و عالی هم دارد که می توانند به خوبی مخاطب را به سمت خود بکشاند. گوست آو سوشیما شگفت زده اتان نمی کند، ولی از همه نظر عالی و یکی از بهترین بازی های سال گذشته است.

نام بازی: Ghost of Tsushima

تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment

سازنده: Sucker Punch

سبک: ماجراجویی اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4

میانگین زمان تمام کردن: 50 ساعت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 894

به "معرفی بازی نوروزی؛ Ghost of Tsushima" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی؛ Ghost of Tsushima"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید