ماهی شب عید گران نمی گردد

به گزارش مجله یافان، قاسمی گفت: با توجه به شرایط مساعد فراوری کمبودی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد.

ماهی شب عید گران نمی گردد

ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت وگو با خبرنگار درباره آخرین شرایط عرضه ماهی شب عید اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد فراوری، کمبودی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی در بازار ماهی گذاشته است، اضافه نمود: علی رغم آنکه پیک مصرف ماهی در ایام سرانجامی سال است، اما در شرایط فعلی مردم رغبتی برای خرید ندارند.

قاسمی ادامه داد: با وجود کاهش تقاضا برای خرید ماهی در پی شیوع ویروس کرونا انتظار می رود که مشکل بیماری هر چه سریع تر مرتفع گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خبری از التهاب قیمت ماهی در بازار نیست، بیان نمود: در مواقعی که تقاضا برای خرید ماهی در بازار کاهش می یابد، نوسانات قیمت به صفر می رسد.

وی با بیان اینکه قیمت ماهی نسبت به ماه های قبل تغییری نداشته است، اظهار کرد: این در حالی است که با برطرف بیماری و ازدیاد تقاضا برای خرید، قیمت ماهی ناشی از سودجویی عوامل واسطه و دلال ممکن است صد درصد افزایش یابد، اما در شرایط فعلی نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به نوسانات قیمت داشت.

مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در سرانجام مجموع فراوری آبزی پروری و صید تا سرانجام سال را 900 هزار تن اعلام نمود و گفت: این در حالی است که سازمان شیلات آمار فراوری را بالای یک میلیون تن اعلام می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 172

به "ماهی شب عید گران نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی شب عید گران نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید