دیدنی ترین مکان های استرالیا که قبل از مرگ باید تجربه کنید! (تور استرالیا ارزان)

به گزارش مجله یافان، کارهای جالب زیادی را می توانید در استرالیا انجام دهید. همان طور که می دانید استرالیا کشوری است مستقل و کوچکی است در قاره بزرگ اقیانوسیه و حتی از جزایری چون تاسمانی و چندین جزیره دیگر کوچک تر می باشد. این کشور بزرگترین کشور در اقیانوسیه و جزو ششمین کشور پرجمعیت دنیا به شمار می رود. کشورهای همسایه این کشور عبارتند از پاپوآ گینه نو، اندونزی و تیمور شرقی در شمال؛ جزایر سلیمان در شمال شرقی و نیوزیلند در جنوب شرقی. مرکز استرالیا کانبرا است و بزرگ ترین شهر آن سیدنی می باشد. کشور استرالیا با دارا بودن دومین شاخص توسعه انسانی در سطح دنیا از نظر بهداشت کیفیت زندگی آموزش آزادی مالی و آزادی های مدنی و حقوق سیاسی رتبه بالایی را در دنیا به خود اختصاص داده است. وسعت این کشور 7٬686٬850 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت ان در حدود 25 میلیون نفر برآورد می گردد که بیشتر در ساحل شرقی متمرکز هستند. استرالیا نهمین جمعیت مهاجر دنیا را دارد که حدود 26 درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. مطمئن باشید که در تماشای ترین مکان های استرالیا کارهای جالب زیادی برای انجام دادن وجود دارد از غذا خوردن در غذاخوری های دلخواه تا تماشا و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری استرالیا و یا شنا کردن در پارک های آبی و طبیعی به هر حال تماشای های استرالیا کم نیستند که انتظارتان را می کشد. پس در ادامه برای آشنایی بیشتر با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

دیدنی ترین مکان های استرالیا که قبل از مرگ باید تجربه کنید! (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

شنا کردن با کوسه نهنگ ها در نینگالووی

پارک دریانوردی نیروگاه استرالیا غربی از تماشای ترین مکان های استرالیا جایی است که شما می توانید با کوسه نهنگ های بزرگ و غول پیکری که ابعادی در حدود 41 فوت یا 12/6 متر دارند و وزنشان به 42000 پوند یا به عبارتی 19000 کیلوگرم می رسد پا به پا و چشم در چشم شنا کنید کافی است لوله غواصی خود را بردارید، شیرجه ای به میان آب های اقیانوس بزنید. بعلاوه در نینگالووی می توانید از بزرگ ترین تپه های مرجانی دنیا نیز تماشا کنید و برای اقامت هم می توانید به سال سالیز که اردوگاه ساحلی لوکس و سیاحتی در این منطقه می باشد و اقیانوس را در برابرتان به تصویر می کشد چند روزی را اقامت گزینید.

غواصی در تپه دریایی گریت بری یر

تپه های دریایی گریت بری یر یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا برای غواصی کردن می باشد که شما می توانید ماهی های رنگ و وارنگ را در میان امواج اقیانوس بالا و پایین می روند از نزدیکی ببینید، صحنه های زیبایی از شنای دسته جمعی ماهی ها و مرجان هایی که مطمئنا شما را هیجان زده خواهند کرد. این تپه در بین میراث های دنیای کویینزلند رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و دارای بیش از 900 جزیره و 3000 تپه مرجانی مجزا می باشد که در کل دنیا بی نظیر و کم نظیر است. پرواز با چارتر و یا سفری کوتاه با تورهای گردشگری مختلف از جمله کارهای شگفت انگیزی می باشد که می توانید با خانواده تان انجام دهید .با ماندن در اقامت گاه های جزیره از همیلتون آیلند گرفته تا لیزرد آیلند می توانید تجربه عالی از یک تعطیلات به یادماندگی خانوادگی را داشته باشید.

تجربه شیرین پرواز با بالن بر فراز کانبرا

تصورش را کنید می توانید سوار سبد چوبی شوید که با یک بالن هوای گرم شما را به آسمان شهر کانبرا می برد شهری که از بالا می توانید ساختمان مجلس را که با طرحی قرینه و بنا به یادبود جنگ ساخته شده است و زیباترین تماشای های استرالیا را ببینید و لذت ببرید. تماشای رودخانه آینه ای برلی گریفین نیز از این ارتفاع می تواند هیجان انگیز باشد. مطمئنا راضی خواهید شد که سه ساعت پروازی فراموش نشدنی بر فراز کانبرا با بالن داون دریفتر داشته باشید. در مرکز استرالیا یعنی کانبرا بازدید از گالری ملی استرالیا را به هیچ وجه از قلم نیاندازید، زیرا که آثار گرانبها و با ارزشی در این گالری به نمایش گذاشته می گردد که بهترین کلکسیون هنرهای بومی استرالیا نیز جزو بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا می باشد و پیشنهاد می کنیم، حتما سری به این گالری مجذوب کننده و پر از گنجینه های با ارزش بزنید.

قایق رانی در دیواره های باستانی کاترین

پارو زدن در میان صخره های بلندی که بر روی رودخانه کاترین است می تواند جالب باشد ، شور و هیجان زیادی را در تنگه کاترین تجربه خواهید کرد. قایق سواری در تنگه و تماشای منظره ها اطرافتان با شگفتی های بی نظیری که دارد و تماشا نقاشی هایی که بر روی دیواره های صخره ای تنگه کاترین به صورت پنهان نقاشی شده اند و قدمتی بیش از 7000 سال دارند می تواند سفر شما را مهیج و به یاد ماندنی کند. درتنگه کاترین می توانید در تورهای نیتمیلوک که گردانندگانش خود مردم هستند شرکت کنید یا در پارک ملی اقامت نمایید و خیلی از تجربیات منحصر به فردی که باید از نزدیک امتحانش کنید و از تماشای تماشای ترین مکان های استرالیا لذت ببرید. پس فرصت را از دست ندهید. تا می توانید در تماشای های استرالیا خوش بگذرانید.

خوش گذرانی در جزیره مجذوب کننده کانگرو

جزیره کانگرو ساحل رویایی بی نظیر و تماشایی را پیش رویتان خواهد گگردد، جایی که در ان ساحل و مراتع هموار و جنگل ها ناهموار و ... را با هم خواهید داشت. آخر هیجان را می توانید با عبور از تخته سنگ هایی که فوک های دریایی روی آن دراز کشیده اند، تجربه کنید. ماسه های ساحل کانگرو سفید رنگ و به شکل هلالی می باشد. می توانید با اقامت در لوژ اقیانوس جنوبی از منظره بسیار تماشایی از اقیانوس لذت ببرید و رستورانی را که در انجا قرار گرفته است، غذاهای خوشمزه و لذیذ سفارش دهید. از جزیره کینگزاسکات که به شیوه متمایز تر از دیگر زنبوردارن زنبور داری می نماید و زنبورهایش نیز از گونه های نادری هستند، عسل طبیعی و مرغوبی را خریداری کنید یا بازدید از فروشگاه مزرعه صدف دریایی جایی که می توانید صدف های دریایی تازه وبلوط های تازه را امتحان کنید. از فروشگاه های لبنیات فروشی که در جزیره وجود دارد، پنیر گوسفندی صد در صد خالص را تهیه کنید. نوشیدن نوشیدنی های دست ساز مردم محلی در فروشگاه های جزیره کانگرو و سرداب هایی مانند املاک جزیره نشین می تواند حال رویایی و خوشی برایتان ایجاد کند.

تجربه سکوتی بی نظیر در صبحدم اولورو

شما می توانید یک طلوع بی نظیر از خورشید را در بالای تپه ای با منظره بی نظیری از صخره ها از تماشای های استرالیا جایی که جمعیت زیادی به بالای آن می روند و با خوردن قهوه با نان سنتی استرالیایی یا همان دمپر منتظر طلوع درخشان و رنگارنگ خورشید زندگی بخش می مانند، در حالی که با سکوت و آرامش خاصی این صحنه را در درزت اویکنینگز در بالای اولورو به نظاره می نشینند و رنگ های نارنجی و بنفش و قرمز تیره ای که در موقع طلوع خورشید بیرون می آید را با حال و هوایی رویاگونه به نظاره بنشینید. کافی است که مانند دیگران سکوت کنید و از تماشای این زیبایی بی کران و بی انتهای دنیا بی سرانجام و پهناور لذت ببرید. در اولورو می توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید، مثلا به تنگه ولپا در کاتا تجوتا از تماشای ترین مکان های استرالیا بروید یا از تپه معروف اولگاز که یک تپه رسوبی زیبا و تماشایی می باشد، تماشا کنید.

با هیلوکوپتر بر فراز جاده اقیانوسی پرواز کنید

آیا دوست دارید که توده های سنگ آهکی یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا را از بالای آسمان نظاره گر باشید و تجربه متفاوتی را از تماشای انها داشته باشید. اگر این طور است جای درستی آمده اید می توانید سوار هیلوکوپترهای 12 حواری شوید و کل جزایر خط ساحلی رنگارنگ ویکتوریا و تخته سنگ هایی که به رنگ هلو در کرانه اقیانوس جنوبی حجاری شده اند را از بالا ببینید. بعلاوه می توانید لحظاتی ناب و به یاد ماندنی از تماشا منظره اقیانوس از تماشای های استرالیا در ارتفاع بالا با بالا رفتن از برج فانوس دریایی دماغه برای خودتان رغم بزنید.

بازدید از جزیره لرد هاو

جزیره لرد هاو از مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری استرالیاست، جایی که در آن شما شاهد جنگل های پرباران، سواحل برون بوم، آب های شفاف به مانند کریستال و کوههایی را خواهید دید که هر کدام به نوبه خودشان یک میراث دنیای به شمار می روند. برای رفتن به این جزیره می توانید از بریزبن یا سیدنی با یک پرواز 2 ساعته خود را به آن برسانید. می توانید در این جزیره در هتل های لوکسی چون آراجیا ریتریت و هتل آپارتمان های مجهز و مدرن لورهیتی اقامت کنید، بعلاوه می توانید تجربه شب مانی در مزارع و کمپ زدن را نیز برای خودتان رغم بزنید. قله مونت گوئر که قله ای با 2870 فوت یا 875 متر ارتفاع می باشد در جزیره ی لرد هاو قرار گرفته است که می توانید با پای پیاده به بالای این قله که بلندترین قله در کل این جزیره به شمار می رود، بروید و هیجان واقعی را تجربه کنید. در جزیره لردهاو می توانید به قسمت غربی این جزیره رفته و موج سواری به یاد ماندنی را انجام دهید و یا این که در یک غذا خوری درخورد غذاهای دریایی خوشمزه را نوش جان نمایید و با پای پیاده بر روی ساحل راه بروید و غواصی در میان زیباترین تماشای های استرالیا، خانه 500 نوع ماهی یا 90 نوع مرجان و حفره جادویی ارسکات را امتحان کنید.

بر روی خط ساحلی قدیمی راه بروید

می توانید یک سفر دریایی شاد و مفرحی را از تبعیدگاهی تاریخی یعنی از بندرگاه تاریخی آرتور شروع کنید و با شب مانی در جایگاه هایی که برای شکار در نظر گرفته اند در طول مسیرتان از سفری خاطره انگیزی لذت ببرید. می توانید درحاشیه جنوب غربی تاسمانی شاهد بلندترین صخره های دریایی نیم کره جنوبی باشید که ستون هایی از جنس سنگ های بازالتی با ارتفاعی تقریبا 300 متری هستند که از دل اقیانوس سرشان را بیرون آورده اند، مطمنا تماشای این صخره ها که باید برای تماشاشان حدود 45 کیلومتری از مسیری پر از گل و بوته و صخره ها بگذرید ارزشش را خواهد داشت.

پرواز بر فراز سیدنی

مطمنا سفرتان با این سرگرمی لذت بخش کامل تر خواهد شد یعنی این که می توانید با هواپیماهای دریایی سیدنی پروازی به یاد ماندنی و دل انگیز بر روی بندرگاه سیدنی داشته باشید و از ان بالا منظرهی زیبا و تماشایی از خانه اپرای سیدنی، پل بندرگاه و ... را نظاره کنید. می توانید همچنان بر فراز بندرگاه و خط ساحلی سیدنی پرواز کنید و با رفتن به یکی از آبراهه های دوردست و نشستن در رستورانی فوق العاده لاکچری مانند: رستوران جونا ویلز بیچ یا بعلاوه رستوران منفردی ات بلز غذای خوشمزه ای را در کمال آرامش و سکوت نوش جان کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1534

به "دیدنی ترین مکان های استرالیا که قبل از مرگ باید تجربه کنید! (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین مکان های استرالیا که قبل از مرگ باید تجربه کنید! (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید