ماجرای شایعه حال وخیم و کما رفتن نرگس محمدی

به گزارش مجله یافان، بعضی از رسانه ها، تصویری از نرگس محمدی منتشر نموده اند و مدعی شده اند که حال او وخیم است و در بیمارستان بستری شده است. بعضی هم از جنبه دیگر به این شایعه دامن زده اند. مثلا یک رسانه گفته که کاربران فضای مجازی با تماشا این تصویر فکر نموده اند که او در بیمارستان بستری شده و حال او خوب نیست. اما آنالیز ما نشان می دهد که کاربران چنین تصوری نداشته و بیشتر آن ها می دانند داستان این تصویر چیست.

ماجرای شایعه حال وخیم و کما رفتن نرگس محمدی

به گزارش مجله یافان، در واقع تصویر مربوط به تئاتر پروین است که حدود یک ماه قبل روی صحنه رفته و نرگس محمدی نقش محوری نمایش را برعهده دارد. تصویر هم زمانی به ثبت رسیده که در بخشی از این نمایش، صحنه به شکل بیمارستان طراحی شده و براساس داستان حال نرگس محمدی خوب نیست و قصه از تخت بیمارستان هم می گذرد.

تصویری از نمایش پروین که بعضی رسانه ها براساس آن شایعه حال وخیم نرگس محمدی را ساختند.

اما بعضی از رسانه ها تصویر این لحظه را از صفحه رسمی نمایش پروین و عوامل آن برداشتند و ادعا کردند که نرگس محمدی در بیمارستان بستری شده و حال اش وخیم است.

بعضی حتی پا را فراتر هم گذاشتند و مدعی شدند که پزشکان قطع امید نموده اند. این در صورتی است که همه داستان ها کذب است و به نظر می رسد که این شایعه بیشتر برای جلب توجه کاربران ساخته و پرداخته شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1442

به "ماجرای شایعه حال وخیم و کما رفتن نرگس محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای شایعه حال وخیم و کما رفتن نرگس محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید