قابل توجه مشترکانی که پیامک قبض برق دریافت نکرده اند
به گزارش مجله یافان، معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان تهرانی در صورت ارسال عدد صفر یا علامت سوال به سرشماره 10001521 از شناسه قبض یا شناسه قبض های متصل به تلفن همراه خود مطلع خواهند شد.
به گزارش مجله یافان به نقل از ایسنا، مسعود عزیزی با بیان اینکه مشترکان از این طریق می توانند به طور جزئی از شرایط صدور قبوض خود مطلع شوند و دریابند که اطلاعات چند قبض به شماره آنها متصل است، اظهار کرد: به طور مثال اطلاعات قبض منزل شخص، خانه پدر یا هرچند منزلی را که فرد مشخص کرده باشد به شماره مشترک ارسال می شود.
به گفته وی افرادی که منازل خود را عوض کرده اند لازم است شناسه قبض را به همراه *2 به شماره 10001521 ارسال کنند که با انجام این کار شماره قبلی پاک و اطلاعات جدید جایگزین می شود.
معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: با ارسال شناسه قبض سیزده رقمی به سرشماره 10001521 آخرین شرایط صورتحساب برق مصرفی به مشترک پیامک خواهد شد و مشترکان از این طریق بدون مراجعه حضوری می توانند از شرایط قبوض خود مطلع شوند.
عزیزی با اشاره به افرادی که در یک بازه زمانی طولانی مدت برای آن ها قبض صادر نشده و پیامکی نیز دریافت
نکرده اند، گفت: تا کنون درخواست افرادی که به شرکت توزیع برای این مساله مراجعه کرده بودند را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پیامک یا قبض برای این افراد ارسال شده اما ممکن است که این افراد منزل خود را عوض کرده و اطلاع رسانی نکرده باشند.
وی ادامه داد: حتی ممکن است مشترک پیامک را بدون خواندن پاک کرده یا اشتباها سرشماره ارسال پیامک شرکت برق را در بلک لیست گوشی خود قرار داده باشد که در این صورت لازم است توجه لازم از سوی مشترک صورت گیرد.
معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص اخطار و قطع برق مشترکان، اظهار کرد: 48 ساعت قبل از قطع برق به فرد اطلاع رسانی می شود و در صورتی که فرد اقدام به پرداخت نکند برق وی قطع خواهد شد.
منبع: جام جم آنلاین