فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می گردد

به گزارش مجله یافان، معاون و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: موج تغییر در این وزارت خانه شروع شده و فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی و مشارکتی تا سطح استان ها و مدارس پیش می رود.

فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می گردد

به گزارش گروه اجتماعی مجله یافان، حمید طریفی حسینی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و تازه آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه در وزارت آموزش و پرورش در پی کار جهادی هستیم، اضافه کرد: هدف اصلی ما رساندن ایده های تحولی به کف مدارس است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم مردمی سازی مقوله مهم آموزش و پرورش است، گفت: از تمام ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، خانواده، دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی برای تحقق این مهم در امر تعلیم و تربیت استفاده می کنیم.

طریفی حسینی توضیح داد: برهمین اساس عدالت تربیتی و جهت برابر آموزشی را از روستاها و حاشیه شهر ها شروع نموده این که این امر تا منطقه ها و مراکز استان ها نیز ادامه می یابد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در همین ارتباط و برای تحقق روینمودهای محوری دولت سیزدهم، توجه به جهت گام دوم انقلاب، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در وزارت آموزش و پرورش شروع شده و انتظار داریم از جوانان متخصص، متعهد و توانمند استان در بخش ها مختلف ادارات کل استفاده گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید منزلت و مرجعیت فرهنگیان به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: مشارکت نخبگان در فرآیند تصمیم گیری و اداره امور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن رشته های تحصیلی متناسب با احتیاج شغلی آینده استان و کشور پیش برده می گردد، گفت: مدرسه در شکل گیری شخصیت جامعه نقشی کلیدی دارد و ارکان تربیت، نمود خود را در مدارس نشان می دهد.

معاون وزیر: فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می گردد

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور جمعی از مقامات و مسئولان استان از جمله نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس و رییس دانشگاه بوعلی برگزار گردید، محمود نقوی به عنوان مدیرکل تازه آموزش و پرورش استان همدان معرفی و از خدمات محمد پورداود نیز تجلیل بعمل آمد.

نقوی اهلی استان همدان و متولد شهرستان فامنین است که ریاست آموزش و پرورش این شهرستان و بعلاوه معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

آموزش و پرورش استان همدان دارای بیش از 307 هزار دانش آموز و 22 هزار نفر کادر آموزشی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1390

به "فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید