طرح ادعای ازدواج ریحانه پارسا؛ میلاد خدایی کیست؟

به گزارش مجله یافان، واپسین روز های مهرماه 99 بود که سام درخشانی خبر از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه را داد. خبری که چند هفته پس از سرانجام زندگی مشترک او با مهدی کوشکی سر و صدای بسیاری به پا کرد. حالا ریحانه پارسا پس از حدود دو سال تصاویری از زندگی اش در ترکیه منتشر نموده و باعث شده تا بعضی رسانه ها ادعای ازدواج او را مطرح نمایند.

طرح ادعای ازدواج ریحانه پارسا؛ میلاد خدایی کیست؟

به گزارش مجله یافان، این رسانه ها مدعی اند که ریحانه پارسا مجددا در ترکیه با یک ایرانی به نام میلاد خدایی ازدواج نموده و علاقه ای به اعلام رسمی آن ندارد. البته ریحانه پارسا تصاویری مبهم و مشترک با این شخص را منتشر نموده است. اما هنوز این موضوع را به شکل رسمی اعلام ننموده است.

بعضی کاربران فضای مجازی نیز در واکنش به ازدواج ریحانه پارسا، معتقدند که این موضوع صحت ندارد وممکن است یک بازی تازه برای جلب توجه کاربران باشد.

استناد آن ها هم به صفحه ریحانه پارسا در اینستاگرام است. صفحه ای که حالا 2 میلیون و 700 هزار دنبال نماینده دارد و به عقیده کاربران با ایجاد حواشی و جنجال در طول سال های اخیر به دست آمده است.

او این روز ها در ترکیه و در تبادل نظر با رسانه ها این کشور خبر از ساخت دومین فیلم کوتاه اش داده است. علاوه بر این به فعالیت در حوزه فشن و زیبایی مشغول است و در فضای مجازی به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت می نماید.

میلاد خدایی کیست؟

میلاد خدایی که بعضی رسانه از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می نمایند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد.

دلیل هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر نموده و نشان می دهد که مشغول پیرایش او است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1457

به "طرح ادعای ازدواج ریحانه پارسا؛ میلاد خدایی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ادعای ازدواج ریحانه پارسا؛ میلاد خدایی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید