سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش مجله یافان، تیم ملی والیبال ایران با عملکردی ضعیف در رنکینگ زنده جهانی در رده دوازدهم ایستاد.

سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش گروه ورزشی مجله یافان، تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های لیگ ملت های 2021 والیبال شرکت نموده است با نتایج ضعیف تنها به کسب 5 برد از 15 بازی رضایت داد. بلندقامتان ایران در این رقابتها مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین بازی را واگذار کردند.

والیبالیست های ایران در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم های کانادا، ایتالیا و بلغارستان قرار گرفتند و در هر سه بازی پیروز شدند. پس از درخشش ایران در این بازی ها، والیبال ایران در رده بندی زنده دنیای به صندلی ششم دنیا صعود کرد؛ صندلیی که ایران برای اولین بار آن را تجربه کرد.

ایران در هفته های بعدی این رقابت ها عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت تا علاوه بر از دست دادن امتیاز در لیگ ملت های والیبال، در رده بندی زنده دنیای سقوط کند.

تیم ملی والیبال ایران که در انتها هفته دوم لیگ ملت های والیبال 288 امتیاز را به دست آورده بود، در رده ششم دنیا قرار داشت اما پس از عملکرد ضعیف مجموع امتیاز های ایران به 247 رسید تا ایران در رده دوازدهم دنیا بایستد.

تیم ملی والیبال ژاپن رقیب آسیایی ایران هم با 249 امتیاز در رده 11 دنیا واقع شده است.

تیم ملی والیبال برزیل که عملکرد خوبی از خود در این رقابت ها به جای گذاشته و پیروز شده به نیمه نهایی این رقابت های صعود کند، همچنان در رده اول دنیا ایستاده است. لهستان، روسیه و فرانسه دیگر تیم هایی هستند که به ترتیب در صندلی دوم تا چهارم ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، رنکینگ زنده دنیای با رده بندی لیگ ملت های 2021 والیبال فرق دارد و پیروزی یا باخت ها در بازی های رسمی از جمله لیگ ملت های والیبال می تواند مجموع امتیازهای تیم ها در رنکنیگ زنده دنیای را تغییر دهد و با تغییر مجموع امتیاز تیم ها، صندلی آنها هم در دنیا تغییر پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1049

به "سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید