سامانه واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در 3 استان فعال شد

به گزارش مجله یافان، تهران (پانا) - براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سامانه نوبت دهی واکسن برای افراد 18 سال به بالا در 3 استان باز شد.

سامانه واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در 3 استان فعال شد

به گزارش وبدا، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به باز شدن سامانه نوبت دهی واکسن کرونا برای افراد 18 سال به بالا در استان های قم، کرمانشاه و همدان، اظهار داشت: به دستور وزیر بهداشت، افراد 18 سال به بالا ساکن استانهای قم، کرمانشاه و همدان که در این استانها دارای پرونده بهداشت هستند می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی salamat.gov.ir زمان و محل تزریق واکسن را انتخاب نمایند.

براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، افراد فاقد پرونده بهداشت در این استانها می توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشت، تشکیل پرونده دهند و چند ساعت بعد برای دریافت واکسن ثبت نام نمایند.

گفتنی است، داشتن نوبت از سامانه نوبت دهی واکسن الزامی است و افراد تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه ننمایند.

در انتها اطلاعیه این مرکز آمده است: در طول این هفته و با تامین واکسن، محدودیت سنی برای استانهای بیشتری برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1141

به "سامانه واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در 3 استان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در 3 استان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید