رونمایی از گلکسی اس 20 و زد فیلیپ

به گزارش مجله یافان، اما این گوشی ها خیلی گران قیمت اند، قیمت گلکسی اس20 از 999 دلار آغاز می گردد و زی فلیپ حدود 1400 دلار هزینه بر می دارد و به گفته این کمپانی فقط افراد بسیار علاقه مند به محصولات جدیدش را هدف قرار داده است.

رونمایی از گلکسی اس 20 و زد فیلیپ

سامسونگ از گوشی گلکسی اس 20 جدید و یک گوشی تاشوی گران قیمتش رونمایی کرد. گوشی های جدید مجهز به آخرین فناوری های روز هستند، از جمله یک صفحه نمایش تاشو که به گوشی زی فلیپ (Z Flip) اجازه می دهد درست از وسط صفحه نمایش خم گردد.

اما این گوشی ها خیلی گران قیمت اند، قیمت گلکسی اس20 از 999 دلار آغاز می گردد و زی فلیپ حدود 1400 دلار هزینه بر می دارد و به گفته این کمپانی فقط افراد بسیار علاقه مند به محصولات جدیدش را هدف قرار داده است.

علاوه بر صفحه تاشوی زی فلیپ، گوشی های اس20، اس20+، و اس 20 اولترا، دوربین هایی قدرتمند داشته و تطابق بیشتری با فناوری 5 جی دارند. این گوشی ها 13 ماه مارس وارد بازار خواهند شد.

رونمایی از این گوشی ها در دوران سختی برای سامسونگ رخ داد، چرا که این شرکت بعد از آنکه با گوشی گلکسی فولد (Galaxy Fold) خود را به عنوان اولین شرکت فراوری کننده دستگاهی تاشو معرفی کرد، بعد از استفاده از گوشی با شکایت کاربران روبرو شد که می گفتند برخی از نسخه های این گوشی ظاهر صفحه نمایشی معیوب داشته که با باز و بسته شدن می شکند.

گلکسی زی فلیپ هم از فناوری مشابهی بهره جسته، ولی تا کنون از بازخورد مثبت تری از جانب منتقدان برخوردار بوده است.

ویژگی های گوشی تاشوی جدید سامسونگ

این دستگاه به طور عمودی باز و بسته می گردد، چیزی شبیه تلفن های قدیمی اوایل دهه 2000 میلادی، و همچنین صفحه نمایش کوچکی در پشت دستگاه دارد که وقتی بسته است اطلاع رسانی ها در آن نشان داده می گردد.

ربکا هیرست از سامسونگ گفت که گوشی زی فلیپ گام بزرگ دیگری به جلو برای این شرکت است و آن را به عنوان دستگاهی تازه برای ابداعات پرشمار دهه جدید توصیف کرد.

به تایید سامسونگ، این گوشی تاشو از اواخر ماه جاری میلادی برای خرید علاقه مندان در دسترس قرار خواهد گرفت. رونمایی از این گوشی در مراسم زنده این شرکت و کنار سه گوشی مشهور دیگر از سری گلکسی اس20 صورت پذیرفت.

تمام این سه گوشی جدید مجهز به قابلیتی هستند که سامسونگ آن را بزرگنمایی فضایی می نامد، این ویژگی در دوربین پشت گوشی تعبیه شده و به کاربران اجازه می دهد در گوشی های اس20 و اس20+ تا سی مرتبه و در گوشی اس20 اولترا تا صد مرتبه بیشتر تصویر خود را بزرگ نمایی کنند که پیش از این در گوشی های همراه بی سابقه بود.

برای اولین بار هم سامسونگ تایید کرد تمام دستگاه های جدید با فناوری 5 جی منطبق خواهند بود. گوشی های جدید صفحات نمایشی اندازه های مختلفی دارند: 6.2 اینچ برای گلکسی اس20، 6.7 اینچ برای اس20+، و 6.9 اینچ برای اس20 اولترا.

این شرکت غول آسای فناوری کره ای بر ارتقای تجربه کاربران در استفاده از دوربین های خویش در گوشی های جدید تمرکز نموده است چرا که به نظر می رسد محبوبیت استفاده از دوربین گوشی روبه افزایش بوده است، به ویژه در خصوص اپ های شبکه های اجتماعی نظیر ایسنتاگرام، اسنپ چت و تیک تاک.

به همین خطر سامسونگ یک ویژگی دیگر را نیز در دوربین های خود معرفی نموده که حالت تک عکس انگاری (Single Take Mode) نام داشته به کاربران اجازه می دهد هنگام ویدئو یا عکس دریافت از تمام لنز های مجزای دوربین خود استفاده نموده و مجموعه ای از عکس یا ویدئو های مختلف را بگیرند تا برای پست در شبکه های اجتماعی از میان آن ها انتخاب کنند.

این شرکت فناوری غول آسا امیدوار است دستگاه های جدید باعث تثبیت صندلی این شرکت به عنوان بزرگ ترین فراوریکننده گوشی های همراه در جهان و پیشتاز رقبای خود، اپل و هواوی، گردد.

هواوی از ممنوعیت تجاری ایالات متحده صدمه دیده است و اپل هم از کاهش فروش خود در سال 2019 خبر داده گرچه در آخرین گزارش اقتصادی خود ارقامی بسیار بهتر ارائه نموده است.

بن وود، کارشناس صنعت فناوری از سازمان سی سی اس اینسایت (CCS Insight) گفت: انطباق تمام گوشی های جدید سری اس20 سامسونگ با فناوری 5 جی به این شرکت اجازه خواهد داد تا در بازار شلوغ گوشی های همراه از سایرین خود را متمایز کند.

او گفت: سامسونگ همیشه در حال تغییر و نوسازی گوشی گلکسی معروف خود است که در خانواده اس20 هم شاهد آن بوده ایم. چالش پیش روی این شرکت، و تمام شرکت های گوشی ساز دیگر این است که چگونه با ساخت یک صفحه نمایش سیاه مستطیلی شکل خود را از سایرین متمایز کنند.

انطباق با فناوری 5جی در تمام نسخه های سری اس20 عنصری کلیدی در این زمینه است که به خریداران اطمینان می دهد دستگاه ایشان با فناوری آینده هم در انطباق خواهد بود و همچنین کیفیت دوربین این گوشی ها به ویژه در گوشی اس20 اولترا به مراتب بالا است.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 145

به "رونمایی از گلکسی اس 20 و زد فیلیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گلکسی اس 20 و زد فیلیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید