رونمایی از سامانه ثبت نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رونمایی از سامانه ثبت نام داوطلب جهادی این دانشگاه اطلاع داد.

رونمایی از سامانه ثبت نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دکتر شکراله سلمان زاده صبح امروز در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری مجله یافان در آبادان اظهار کرد: به مناسبت 14آذر روز جهانی داوطلب از این سامانه در وب سایت دانشگاه علوم پزشگی آبادان به صورت رسمی رونمایی شد.

وی در همین خصوص افزود: در این سامانه نیروهای داوطلبی که علاقمند به همکاری جهادی و خیرخواهانه با حوزه سلامت هستند امکان ثبت نام در حوزه های مختلف را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: علاقمندان می توانند در حوزه هایی همانند ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری، خدمات توانبخشی، درمانگر/مراقبت در بیمارستان ها/درمانگاه و مراکز بهداشتی، اورژانس یار، برنامه های اجتماعی و حمایت روان بخشی، مشارکت در برنامه های آموزشی، سلامت عمومی و خود مراقبتی، ریجیستری طرح های تحقیقاتی، فراوری و طراحی نرم افزار و وب سایت، فراوری محتوا درحوزه آموزش سلامت و خودمراقبتی، برقراری ارتباط بین افراد شاخص علمی، هنری ورزشی با سمن به عنوان سفیر یا حامی، فراوریات ادبی/هنرهای نمایشی و فیلم، فعالیت به عنوان خیر یا رابط خیر برای تامین اقتصادی و خدماتی؛ با ما همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل فرم ثبت نام به معنای استخدام افراد نخواهد بود، اعلام کرد: علاقمندان برای مشارکت در این حوزه ها می توانند به مراجعه به آدرس اینترنتی http://it.abadanums.ac.ir/jihad ثبت نام خود را انجام بدهند.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1266

به "رونمایی از سامانه ثبت نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه ثبت نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید