راپوپورت: خط حمله زنیت نباید متکی به آزمون و جیوبا باشد

به گزارش مجله یافان، مدیر ورزشی پیشین زنیت روسیه خواستار تغییر شکل خط حمله این تیم شد.

راپوپورت: خط حمله زنیت نباید متکی به آزمون و جیوبا باشد

به گزارش مجله یافان و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، بوریس راپوپورت درباره عملکرد تیم زنیت در نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: درباره خط دفاعی تیم زنیت پرسش های زیادی وجود دارند و به خاطر حضور بازیکنان قدیمی هیچ بازیکن جایگزینی برای آنها نمی بینیم. در این خط اوزوریوی برزیلی بازی می نماید، اما می خواهم بپرسم مدافعان روسی کجا هستند؟ به نظرم خط دفاعی زنیت باید شکل روسی به خود بگیرد و در مدت زمان مشخصی این کار انجام گردد.

مدیر ورزشی زنیت سپس با اشاره به خط حمله این تیم گفت: در خط حمله نیز مثل خط دفاعی پرسش هایی وجود دارند. زنیت دارای دو مهاجم قدرتمند شامل آرتم جیوبا و سردار آزمون است. این تمام قدرت زنیت است! اما احتیاج به تغییر دارد و خط حمله زنیت نباید به این دو بازیکن فقط تکیه کند. خوب است که در نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه کوکورین و مالکوم باز می گردند و سرگئی سماک (سرمربی) می تواند نقشه های دیگری نیز برای خط حمله طراحی کند.

بوریس راپوپوت درباره حذف زنیت از لیگ قهرمانان اروپا و حتی عدم کسب سهمیه لیگ اروپا گفت: زنیت به طور سنتی باز هم در آخرین بازی خود ضعیف ظاهر شد. شاید انگیزه خود را از دست دادند یا مسئله دیگری دخیل بود. حتی بنفیکا هم فکر نمی کرد با شکست 3 بر صفر زنیت راهی لیگ اروپا گردد. هر چند زنیت سه سال غایب لیگ قهرمانان اروپا بود، اما انتظار صعود به لیگ اروپا وجود داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 66

به "راپوپورت: خط حمله زنیت نباید متکی به آزمون و جیوبا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راپوپورت: خط حمله زنیت نباید متکی به آزمون و جیوبا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید