تور آلمان ارزان: ناگلسمان: بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

به گزارش مجله یافان، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه بازی تیمش با دیناموکیف تأکید کرد بایرنی ها یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

تور آلمان ارزان: ناگلسمان: بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش مجله یافان، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای دیناموکیف است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما می خواهیم در بازی فردا به پیروزی برسیم و صدرنشین گروه باقی بمانیم. دیناموکیف بازی دفاعی از خود ارائه می نماید، برای همین می خواهیم به آنها فشار بیاوریم. اگر برنامه خود را به اجرا درآوریم، می توانیم خودمان را به اسم بخت اول پیروزی در این بازی مطرح کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ که تیمش در بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بارسلونا را در نوکمپ با نتیجه 3 بر صفر شکست داد، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: بایرن یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، اما اگر ما می خواهیم در این تورنمنت جامی ببریم، باید بیشترین آمار پیروزی را داشته باشیم و می خواهیم همین کار را هم بکنیم.

وی بعلاوه درباره ترکیبی که برای این بازی در اختیار دارد، گفت: ما تقریباً ترکیب کاملی داریم که این موضوع همواره مهم است. در اختیار داشتن بازیکنان اوضاع را بهبود می بخشد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، بازیکنان مصدوم مان هم پس از بازی های ملی پیش رو به جمع ما اضافه خواهند شد.

ناگلسمان درباره شرایط بال فرانسوی بایرن مونیخ هم گفت: کومان عالی کار می نماید، اما گزینه ای برای بازی فردا نیست. ما حتی پیش از عمل جراحی کینگسلی تصمیم گرفته بودیم که او بعد از ریکاوری به مدت دو هفته تمرین کند. او تمرین تأثیرگذاری داشته است، اما می خواهیم با صد درصد آمادگی بازگردد و احتمالاً می تواند در ملاقات با اینتراخت فرانکفورت به میدان برود.

سرمربی 34 ساله باوارایی ها بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی فردا به کیمیش استراحت خواهید داد؟، گفت: یاشوا قطعاً بازی خواهد نمود. او بازیکن مهمی برای ماست و با حضورش در زمین باعث ارتقای سطح کیفی تیم می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1156

به "تور آلمان ارزان: ناگلسمان: بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ناگلسمان: بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید