درخواست عجیب رودیگر برای تمدید قرارداد با چلسی

به گزارش مجله یافان، مدافع آلمانی آبی پوشان لندنی برای تمدید قراردادش با باشگاه چلسی درخواست دریافت دستمزد قابل توجهی دارد.

درخواست عجیب رودیگر برای تمدید قرارداد با چلسی

به گزارش مجله یافان، آنتونیو رودیگر که سال پایانی قراردادش را با چلسی سپری می نماید، مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است، اما سران باشگاه چلسی در پی تمدید قرارداد او هستند، هر چند به نظر کار آسانی برای این کار در پیش ندارند.

بر اساس ادعای نشریه دیلی میل انگلیس؛ رودیگر 28 ساله برای امضای قرارداد تازه با چلسی درخواست دستمزد 400 هزار پوند در هفته نموده است، این در حالی است که او پیش از این پیشنهاد چلسی برای تمدید قراردادش با دستمزد 125 هزار پوند در هفته را رد نموده است.

طبق این گزارش؛ این مدافع آلمانی تنها در صورتی حاضر است فصل آینده هم در چلسی بماند که بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان چلسی داشته باشد و حتی در این زمینه بالاتر از روملو لوکاکو قرار بگیرد که در حال حاضر دستمزد 350 هزار پوندی دریافت می نماید.

رودیگر که پیش از این مورد توجه باشگاه هایی همانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم قرار داشت، تا به امروز در 159 بازی برای چلسی به میدان رفته و به این تیم برای کسب یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1201

به "درخواست عجیب رودیگر برای تمدید قرارداد با چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب رودیگر برای تمدید قرارداد با چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید