دوست نداشتم مدیرعامل پیکان شوم، پرسپولیس را در رده شانزدهم گرفتیم

به گزارش مجله یافان، حمیدرضا گرشاسبی درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل پیکان و اینکه از قبل هم همین بحث بود، به رادیو تهران گفت: بحثی از قبل برای مدیرعاملی من نبود. مدیران ایران خودرو پیگیر بودند که در هیات مدیره به این موسسه یاری کنم. ما هم پذیرفتیم در قالب هیات مدیره یاری کنیم. مهندس شیعی (مدیرعامل سابق پیکان) خودش شدید و مرتب پیگیر بحث بازنشستگی اش بود و عمل سختی هم داشت. او حتی قبل از حضور بنده مکاتبه نموده و خواهان جدایی بود.

دوست نداشتم مدیرعامل پیکان شوم، پرسپولیس را در رده شانزدهم گرفتیم

وی اضافه کرد: در هیات مدیره هم قرعه را به نام من انداختند و بنده هم پذیرفتیم باتوجه به شرایط حساس و خاص تیم فوتبال، پذیرفتم به این موسسه یاری کنم.

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید نمود: اصلاً و ابداً دوست نداشتم مدیرعامل شوم. دلایلی برای خودم داشتم و فکر می کردم در هیات مدیره بتوانم بهتر یاری کنم. با محبتی که مدیران ایران خودرو داشتند و درخواست هیات مدیره مجبور شدم و پذیرفتم که به این باشگاه یاری کنم. در مرحله اول کوشش می کنیم تیم به لیگ پایین تر سقوط نکند.

وی درباره شرایط نامناسب تیم فوتبال پیکان در جدول رده بندی، تاکید نمود: الان زمان خیلی خوبی نیست. وقتی هم به هیات مدیره پرسپولیس رفتیم و آن باشگاه را تحویل گرفتیم، تیم همین شرایط را داشت و در رده شانزدهم جدول بودیم ولی فقط هفت، هشت بازی گذشته بود. اما الان در پیکان فقط هفت، هشت بازی باقی مانده است. فقط از نظر روحی می توانیم وفاقی را در تیم ایجاد کنیم تا آنچه در زمین دارند، پیاده نمایند. در خیلی از مسابقات حق تیم ما باخت نبود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 168

به "دوست نداشتم مدیرعامل پیکان شوم، پرسپولیس را در رده شانزدهم گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست نداشتم مدیرعامل پیکان شوم، پرسپولیس را در رده شانزدهم گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید