دانشگاه شیراز در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله یافان، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی در مقطع دکتری تخصصی ph.d پذیرش می نماید.

دانشگاه شیراز در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه مجله یافان، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی در مقطع دکتری تخصصی ph.d پذیرش می نماید.

بر اساس مصوبه شورای تحصیالت تکمیلی دانشگاه شیراز، دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیغام نور، آزاد اسالمی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی- کاربردی و فنی -حرفه ای و پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها به استثنای دانشگاه شیرازمجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

لازم به ذکراست، ثبت نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان می توانند برای ثبت نام تا روزچهارشنبه 25 تیرماه اینترنتی ir.ac.shirazu.www مراجعه نمایند و ضمن ثبت نام، مدارک الزم را در سامانه بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 433

به "دانشگاه شیراز در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شیراز در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید