خبرنگاران 750 میلیارد ریال صرف توسعه دانشگاه محقق اردبیلی شد

به گزارش مجله یافان، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: در 2 سال اخیر برای توسعه فضای آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی بالغ بر 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

خبرنگاران 750 میلیارد ریال صرف توسعه دانشگاه محقق اردبیلی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش روز آدینه مجله یافان ، اکبر بهنامجو در بازدید از پروژه های دانشگاه محقق اردبیلی توضیح داد: جهش خوبی برای توسعه و تامین امکانات، فضای آموزشی، مجموعه ورزشی موردنیاز دانشگاه شروع شده و این فرایند با تامین اعتبار بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در هفته دولت با حضور مسوولان این پروژه ها افتتاح می گردد، گفت: از مسوولانی که برای افزایش اعتبار مراکز آموزش عالی تاثیرگذار بوده و در هفته دولت به استان اردبیل سفر می نمایند، خواهیم خواست تا با تزریق اعتبار مناسب زمینه توسعه و تکمیل سایر بخش ها را فراهم نمایند.

استاندار اردبیل همچنین با قدردانی از مسوولان دانشگاه محقق اردبیلی اظهارداشت: این دانشگاه برای هفته دولت کتابخانه مرکزی و ساختمان علوم انسانی را برای افتتاح آماده نموده است.

او اضافه نمود: دانشگاه محقق اردبیلی اولین استخر سرپوشیده برای کارکنان و دانشجویان و یک ساختمان برای دانشکده فنی و ساختمان دیگری برای علوم انسانی در دست اجرا دارد که تا یک سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: توسعه و جهش در مراکز آموزش عالی سبب توسعه در سایر بخش ها می گردد و دانشگاه محقق اردبیلی آبروی استان است و باید برای توسعه فضای آموزشی و سایر بخش های این دانشگاه کوشش کنیم.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را شروع کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 517

به "خبرنگاران 750 میلیارد ریال صرف توسعه دانشگاه محقق اردبیلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 750 میلیارد ریال صرف توسعه دانشگاه محقق اردبیلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید