خبرنگاران پیروزی تیم فوتبال چوکا تالش برابر رایکا بابل

به گزارش مجله یافان، رشت - خبرنگاران - تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر رایکا بابل به رجحان رسید.

خبرنگاران پیروزی تیم فوتبال چوکا تالش برابر رایکا بابل

تیم های فوتبال چوکا تالش و رایکا بابل سه شنبه شب در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول در یکی از دربی های شمال کشور در این لیگ به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم چوکا با نتیجه 2 بر صفر برابر حرف خود به برتری رسید.

این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه پوریای ولی تالش در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار گشت که در ابتدای این دیدار به دلیل قطع برق ورزشگاه بازی با 50 دقیقه وقفه انجام شد.

نیمه اول این دیدار با برتری تیم فوتبال چوکا آغاز و این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد که سعید ابراهیم پور دروازبان تیم رایکا بابل با واکنش های به موقع خود مانع از فروپاشی دراوزه تیمش شد اما در دقیقه 38 تیم فوتبال چوکا تالش صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی امیری بازیکن این تیم این ضربه را به گل اول چوکا تبدیل کرد.

پس از به ثمر رسیدن این گل، چوکایی ها همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه 40 نیز مهدی محمدکمک بازیکن تیم فوتبال چوکا تالش با یک ضربه دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم چوکا سرانجام یابد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم چوکا تالش و رایکا بابل یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما در نهایت این فرصت ها به هدر رفت تا در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود چوکا تالش سرانجام یابد.

قضاوت ان دیدار را محمدباقر پورباقر با کمک های محمود گوهری نژاد و امیر غفوری برعهده داشتنند که در جریان این مسابقه امین رضایی از تیم فوتبال رایکا بابل، پرهام جوادی، پیمان امین پور و امیرحسین صالحی از تیم فوتبال چوکا تالش به همراه مهدی پاشازاده سرمربی این تیم، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار با ترکیب متین صفاییان، کنعان طاهرنژاد، یامین فلاح، حمید خدابنده لو، ایمان شوریابی، علی امیری، نادر هوشیار، مهدی محمدکمک، پرهام جوادی، سعید خردمند، حسین پاپی با سرمربیگری مهدی پاشازاده رو در روی تیم رایکا بابل قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال رایکا بابل با ترکیب سعید ابراهیم پور، میلاد باقری، سیدجواد شفیعی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، سعید حیدری آرمودانی، حسین رسولی خطیر، سامان نورمحمدی، رضا نبی زاده، یاسر حاتم زاده، میثم کریمی با سرمربیگری شبیر لطفی مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از این بازی تا سرانجام هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم رایکا بابل با کسب 26 امتیاز در مکان دوازدهم وتیم چوکا تالش نیز با کسب 20 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا کنندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 955

به "خبرنگاران پیروزی تیم فوتبال چوکا تالش برابر رایکا بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی تیم فوتبال چوکا تالش برابر رایکا بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید