خبرنگاران ورود به تفرجگاه های شهرستان پاکدشت ممنوع شد

به گزارش مجله یافان، تهران- خبرنگاران- بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت بیان نمود: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود افراد به تفرجگاه های و مناطق کوهستانی این شهرستان ممنوع است.

خبرنگاران ورود به تفرجگاه های شهرستان پاکدشت ممنوع شد

رضا خانی روز یکشنبه به خبرنگار مجله یافان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قطع زنجیره انتقال کرونا، ورود افراد به مناطق تفرجگاهی شهرستان پاکدشت، مناطق کوهستانی و بوستان های شهرستان تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

وی اضافه کرد: بخش مرکزی شهرستان پاکدشت با دارا بودن بیش از یک هزار هکتار گلخانه و تولید سالانه یک میلیون شاخه گل، قطب مهم تولید گل های زینتی کشور است که همه ساله، تعداد زیادی از مردم به ویژه مسافران نوروزی با حضور در این مناطق، علاوه بر گشت و گذار، نسبت به خرید گل اقدام می کنند.

وی شرح داد: با شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از انتشار این بیماری، هر چند که از تعداد مسافران نوروزی به صورت چشم گیری کاسته شده ولی با همکاری تمامی کشاورزان و گلخانه داران، نمایشگاه های گل و گیاه به ویژه در روستای گلزار مهد تولید گل پاکدشت تعطیل شدند.

خانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین، روز طبیعت، حضور افراد در تمامی مناطق روستایی، تفرجگاه ها، امامزادگان و حاشیه رودخانه ها ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو در این مناطق، پلیس راهور نسبت به اعمال قانون و انتقال خودروها به پارکینگ اقدام می کنند.

بخشدار مرکزی پاکدشت شرح داد: قطع زنجیره انسانی، مهمترین راه برای ریشه کنی ویروس کرونا است و این موضوع جز با همکاری مردم و رعایت اصول و نکات بهداشتی به ویژه ماندن در خانه محقق نمی شود.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف آباد با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا به امروز 38 هزار و 309 به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 234

به "خبرنگاران ورود به تفرجگاه های شهرستان پاکدشت ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود به تفرجگاه های شهرستان پاکدشت ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید