خبرنگاران نیک اندیشان لارستان برای تولید اقلام بهداشتی آستین همت بالا زدند

به گزارش مجله یافان، شیراز-خبرنگاران- با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به اقلام بهداشتی، کارگاه موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی شهرستان لارستان اقدام به تولید روزانه 2 هزار ماسک و 100 دست لباس ضدعفونی مخصوص کادر درمانی بیمارستان ها کرده است.

خبرنگاران نیک اندیشان لارستان برای تولید اقلام بهداشتی آستین همت بالا زدند

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، شنبه در حاشیه بازدید از موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان که این اقلام بهداشتی در کارگاه آن تولید می شود، گفت: این کارگاه به دلیل کمبود ماسک در شرایط کنونی، به سفارش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان، در اقدامی خیرخواهانه توسط خیران و افراد زیر پوشش، همگام با جامعه پزشکی کشور اقدام به تولید ماسک و گان سرهمی (لباس مخصوص کادر درمان بیمارستان) ضد ویروس با قیمت مصوب کرده است.

جلیل حسنی اضافه کرد: هم اینک تولید روزانه این کارگاه، 2 هزار ماسک و 100 دست لباس ضدعفونی مخصوص کادر درمانی بیمارستان هاست اما با توجه به نیاز فعلی مراکز درمانی، این ظرفیت در روزهای آینده افزایش می یابد.

حسنی، تلاش این موسسه در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان ها و معامله با خداوند دانست و گفت: این اقدام در نزد خداوند بسیار با ارزش است.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان ادامه داد: موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان یکی از مراکز اشتغالزایی و کارآفرینی است که همه اقدامات آن با هدف توانمندسازی جامعه انجام می شود.

حسنی اضافه کرد: تا کنون این موسسه چندین کارگاه راه اندازی کرده که از جمله آنها می توان به کارگاه خیاطی با اشتغالزایی برای 16 نفر اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از فعالیت های موثر برای آگاه سازی هر چه بیشتر مردم شهرستان لارستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تهیه طرح هایی مبنی بر ضرورت ماندن در خانه برای شکست ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی که ضامن سلامت جامعه است در دستور کار قرار گرفته که نکات آموزشی این طرح ها از طریق رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جامعه انتقال می یابد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 196

به "خبرنگاران نیک اندیشان لارستان برای تولید اقلام بهداشتی آستین همت بالا زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیک اندیشان لارستان برای تولید اقلام بهداشتی آستین همت بالا زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید