خبرنگاران برخورد با تخلف آشکار حوزه ورزش و جوانان شهرستان دماوند

به گزارش مجله یافان، تهران - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند در واکنش به پخش کلیپی در فضای مجازی از برگزاری مسابقه فوتبال در زمین چمن تختی دماوند گفت: با تخلف آشکار رئیس اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان دماوند برخورد می گردد.

خبرنگاران برخورد با تخلف آشکار حوزه ورزش و جوانان شهرستان دماوند

به گزارش مجله یافان، مهدی حیدری با اشاره به تخلف آشکار انجام شده عصر امروز (آدینه) در زمین چمن تختی شهر دماوند که در فضای مجازی نیز منتشر شده است، گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی بعضی افراد به شرایط کنونی و انجام فعالیت ورزشی در زمین چمن تختی شهر دماوند این موضوع مورد پیگیری نهاده شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت در اماکن ورزشی و بی توجهی به این امر و عدم مسئولیت پذیری مسئولان ذیربط در شهرستان نسبت به کوتاهی در این خصوص مراتب را به وسیله استان مورد پیگیری قرار دادیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند اعلام نمود: بر همین اساس طی مکاتبات انجام شده با استان، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان به منظور رسیدگی به تخلفات مرتکب شده به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی شدند.

این مقام مسئول تاکید نمود: سلامت مردم بیش از هر چیزی حائز اهمیت بوده و خط قرمز ما محسوب می گردد، بنابراین هرگونه تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به منزله نقض قانون بوده و در صورت تخلف هر فرد یا ارگانی بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی برخورد لازم صورت می گیرد.

با ورزشکاران متخلف حاضر در ورزشگاه تختی دماوند برخورد جدی می گردد

رضا مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش تصویری از ورزشگاه تختی دماوند نسبت به حضور جمعی از علاقه مندان به این ورزش، طبق دستورالعمل ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت جامعه ورزش، کلیه باشگاه های ورزشی و سالن های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: طبق آنالیز های به عمل آمده و بازدید از مجموعه در مورد گزارش فوق الذکر افراد حاضر در ورزشگاه از عدم حضور سرایدار سوءاستفاده و از دیوار شمالی وارد شده و به فعالیت و ورزش پرداخته اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تاکید نمود: این نهاد تابع کلیه قوانین و مقررات مشخص شده بوده و در اسرع وقت با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 خرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 249

به "خبرنگاران برخورد با تخلف آشکار حوزه ورزش و جوانان شهرستان دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد با تخلف آشکار حوزه ورزش و جوانان شهرستان دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید