خبرنگاران انتقاد بانک مرکزی اروپا از عملکرد کشورهای منطقه یورو در برابر ویروس کرونا

به گزارش مجله یافان، تهران- خبرنگاران- کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا از عملکرد کشورهای منطقه یورو در مقابله با ویروس کرونا انتقاد کرد.

خبرنگاران انتقاد بانک مرکزی اروپا از عملکرد کشورهای منطقه یورو در برابر ویروس کرونا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش روز آدینه شبکه خبری یورور نیوز، لاگارد از کشورهای منطقه یورو به دلیل عدم تحرک فوری و قوی برای مهار تاثیرات دنیای ویروس کرونا انتقاد کرد.

وی اضافه نمود: تأثیر مالی کرونا واکنشی هماهنگ می طلبید و برای تحت تاثیر قرار نگرفتن منطقه یورو، نیازمند عملکرد سریع، قوی از سوی همه طرف ها بود.

تا به امروز 139 هزار و 16 نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا و 5هزار و116 نفر جان باخته و 70 هزار و727 نفر بهبود یافته اند.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان دنیای بهداشت چهارشنبه گذشته (21 اسفندماه 98) در کنفرانسی خبری تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر دنیای شناسایی و اعلام می نماید.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علت شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده را مسافران ورودی از اروپا دانست و گفت: ورود تمام مسافران از اروپا به آمریکا به استثنای انگلیس برای مدت 30 روز ممنوع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 192

به "خبرنگاران انتقاد بانک مرکزی اروپا از عملکرد کشورهای منطقه یورو در برابر ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد بانک مرکزی اروپا از عملکرد کشورهای منطقه یورو در برابر ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید