جانِ آتش با موضوع دفاع مقدس در یزد منتشر می گردد

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/یزد رئیس حوزه هنری یزد از انتشار کتاب جانِ آتش روایتی از زندگی شهید امیر سرلشکر محمدکاظم واعظ اطلاع داد.

جانِ آتش با موضوع دفاع مقدس در یزد منتشر می گردد

محمدصادق کوچک زاده با اشاره به کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه، چاپ و انتشار آثاری با موضوع شهدا را از جمله اهداف این کنگره عنوان نمود و گفت: به همین دلیل نویسندگان مرتبط با این نهاد از تابستان سال جاری پژوهش و نگارش زندگی نامه تعدادی از شهدای شاخص استان را شروع کردند که بعضی از این آثار در دست چاپ و انتشار است.

وی با بیان اینکه کتاب جانِ آتش به قلم محمد بلوچی نویسنده یزدی در نوبت چاپ واقع شده است و به زودی توسط انتشارات سوره مهر در قطع رقعی روانه بازار کتاب خواهد شد، اضافه نمود: سعی می کنیم سایر آثار نیز چاپ و در کنگره رونمایی گردد.

رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: جانِ آتش در حدود 150 صفحه به آنالیز زندگی شهید امیر سرلشکر محمدکاظم واعظ یکی از فرماندهان ارتش در هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

وی اضافه نمود: این زندگی نامه داستانی، بخشی از زندگی خصوصی و شغلی این شهید والامقام را از زبان خواهر، برادرها و هم رزمانش روایت می نماید.

وی با بیان این که اثر مذکور یکی از تازه ترین آثار فراوری شده در حوزه ادبیات پایداری به لحاظ قالب و نثر به شمار می رود و یک اثر از منظومه آثار فرماندهان شهید است،گفت: این کتاب با همکاری حوزه هنری یزد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد آماده چاپ شده است.

به گزارش مجله یافان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری یزد، کوچک زاده با بیان اینکه خاطرات و میراث مجاهدان و شهدای دفاع مقدس باید ثبت و ماندگار و به نسل های آینده منتقل گردد، گفت: یکی از اهداف ادبیات پایداری و تبیین خاطرات دفاع مقدس، بزرگداشت شهدا و ایثارگران و تقویت روحیه مجاهدت و مقاومت در جامعه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 830

به "جانِ آتش با موضوع دفاع مقدس در یزد منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانِ آتش با موضوع دفاع مقدس در یزد منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید