بازسازی منزل: تکمیل بازسازی مدرسه پورسینا و مدرسه جعفری اسلامی اردبیل

به گزارش مجله یافان، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تکمیل بازسازی مدرسه پورسینا و مدرسه جعفری اسلامی اردبیل صورت گرفت.

بازسازی منزل: تکمیل بازسازی مدرسه پورسینا و مدرسه جعفری اسلامی اردبیل

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نادر فلاحی اظهار کرد: در راستای ایجاد موزه صفویه شناسی با پیگیری ها و اقدامات اجرا شده در سالهای اخیر بازسازی مدرسه پورسینا تکمیل شده و آماده افتتاح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه برای بازسازی مدرسه پورسینا 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، گفت: این پروژه در 680 مترمربع مساحت اجرا شده و کوشش و جدیت بر این است تا شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

او از تکمیل بازسازی و بازسازی مدرسه جعفری اسلامی در 1100 مترمربع مساحت اطلاع داد و اضافه کرد: برای عملیاتی شدن این طرح هم 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تا نخستین خانه خلاق استان در مدرسه جعفری اسلامی اردبیل راه اندازی گردد.

فلاحی بیان نمود: انتظار داریم با راه اندازی خانه خلاق شاهد افزایش آموزش و فراوری، ارتقای سطح کیفی بسته بندی بازاریابی، برندسازی و معرفی محصولات صنایع دستی و گردشگری در فضای مجازی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: مدرسه تاریخی جعفر اسلامی هم برنامه ریزی شده تا با پیگیری های لازم و با سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان اردبیل افتتاح گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1142

به "بازسازی منزل: تکمیل بازسازی مدرسه پورسینا و مدرسه جعفری اسلامی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: تکمیل بازسازی مدرسه پورسینا و مدرسه جعفری اسلامی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید