توئیتر، بازنشر توئیتی از سوی ترامپ را غیرفعال کرد

به گزارش مجله یافان، توئیتر بازنشر توئیتی از سوی ترامپ را به دلیل نقض حق انتشار، غیرفعال کرد.

توئیتر، بازنشر توئیتی از سوی ترامپ را غیرفعال کرد

به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازنشر، موزیک ویدئویی از گروه لینکین پارک است که از صفحه توئیتر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و با این هشدار حذف شد: این رسانه در واکنش به گزارشی از سوی مالک موزیک ویدئو و نقض قانون حق انتشار، این ویدئو را غیر فعال کرده است.

اقدام توئیتر درخصوص این ویدئو که ترامپ آن را از صفحه مدیر رسانه اجتماعی کاخ سفید دن اسکاوینو بازنشر کرده بود، پس از آن صورت گرفت که کمپانی Machine Shop Entertainment که صاحب امتیاز پخش موزیک های گروه لینیک پارک است، به توئیتر شکایت و بیان نمود که ترامپ با بازنشر این ویدئو قانون حق انتشار را نقض کرده است.

یکی از نمایندگان توئیتر در بیانیه ای بیان نمود: ما به شکایت های معتبر مربوط به نقض قانون حق انتشار رسیدگی می کنیم.

توئیتر در مه سال جاری میلادی نیز توئیت های ترامپ را مورد چالش قرار داده و از آن زمان تا به امروز بارها با وی درباره توئیت ها و بازنشرها درگیر شده است. این رسانه اجتماعی بارها توئیت ها یا اظهارنظرها بر روی توئیت های ترامپ را غیرفعال کرده و علت آن را شکایت های مربوط به نقض قوانین حق انتشار یا نقض سیاست های علیه تهدید به خشونت اعلام کرده است.

توئیتر در 30 ژوئن تصویری را از توئیت ترامپ حذف کرد که شامل عکسی از ترامپ بود چون روزنامه نیویورک تایمز آن عکس را گرفته بود.

این رسانه اجتماعی همچنین اواخر مه بر روی توئیتی از سوی ترامپ برچسب هشدار قرار داد و بیان نمود که این توئیت، نقض کننده قوانین علیه خشونت است، چون ترامپ از اقدامات خشن مقام های مینیاپولیس در اعتراضات به مرگ جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست حمایت کرده بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 466

به "توئیتر، بازنشر توئیتی از سوی ترامپ را غیرفعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر، بازنشر توئیتی از سوی ترامپ را غیرفعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید