تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک

به گزارش مجله یافان، تیم ملی والیبال ایران در شهر گدانسک سخت تمرین می نماید تا در برترین شرایط مرحله فینال لیگ ملت ها را استارت بزند.

تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک

به گزارش فارس، پس از خاتمه مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 در لهستان، تیم ملی ایران بر اساس برنامه معین شده از سوی کادر فنی در شهر گدانسک اردو زد و تمرینات خود را در این شهر پیگیری کرد.

ملی پوشان کشورمان پس از دو روز استراحت، تمرینات روزانه خود را در دو نوبت زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند؛ بلندقامتان ایران صبح به کار با وزنه می پردازند و عصرهم به مرور کار های تاکتیکی و کار با توپ اختصاص دارد.

شاگردان عطایی با تمرکز بالا تمرین می نمایند و تنها دغدغه آن ها رسیدن به اوج آمادگی برای حضور شایسته در مرحله نهایی لیگ ملت ها است.

مردان والیبال کشورمان روز گذشته (آدینه 24 تیرماه) آخرین تمرین خود را در گدانسک برگزار کردند. در این تمرین دو ساعته و پرفشار، ملی پوشان پس از گرم کردن، به دو گروه تقسیم شدند در سیستم های مختلف که از سوی کادر فنی طراحی شده بود، به رقابت با هم پرداختند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی کشورمان در فواصل مختلف تمرین را متوقف کرد و با جدیت تمام نکات فنی را به بازیکنان تذکر داد. پاسور ها هم زیر نظر علیرضا طلوع کیان در ابتدای تمرین به تمرینات اختصاصی پرداختتند و در خاتمه تمرین سرویس و دریافت در دستور کار شاگردان عطایی نهاده شد تا ملی پوشان یک جلسه تمرین پرفشار و هیجان انگیز را پشت سر بگذارند.

روحیه و انگیزه بالای ملی پوشان با وجود دوری 50 روزه از ایران از نکات قابل توجه تمرینات تیم ملی در این مرحله از اردو است. به دستور کادر فنی ملی پوشان صبح امروز به کار با وزنه در یک سالن بدنسازی مجهز پرداختند و بهروز عطایی نیز نظاره گر تمرین بازیکنانش بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی پوشان امروز عصر استراحت دارند و صبح فردا گدانسک را به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ ملت در بولونیای ایتالیا ترک خواهند کرد و تمرینات خود را از فردا (دوشنبه، 27 تیرماه) در ایتالیا پیگیری خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم لیگ ملت های والیبال 2022، از ساعت 23:30 پنجشنبه 30 تیرماه در بولونیای ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1446

به "تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید