تمام مشخصات گلکسی A06 لو رفت!

به گزارش مجله یافان، تمامی مشخصات گلکسی A06 پیش از رونمایی رسمی از این دستگاه به بیرون درز نموده است.

تمام مشخصات گلکسی A06 لو رفت!

به گزارش خبرگزاری مجله یافان ، شایعات درباره گلکسی A06 سامسونگ چند ماهی است در نشریات مختلف دیده می گردد و حتی رندرهایی نیز از این گوشی به بیرون درز نموده و منبعی مطلع به تازگی تمام مشخصات این دستگاه را قبل از عرضه رسمی افشا نموده است.

به گزارش گیزموچاینا، این اطلاعات را منبع مطلعی معروف به Sudhanshu Ambhore در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، گلکسی A06 به یک نمایشگر ال سی دی با سایز 6.7 اینچ و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل مجهز می گردد. بعلاوه گفته می گردد نرخ رفرش نمایشگر 60 هرتز خواهد بود که برای گوشی مالی تقریباً مناسب است.

علاوه براین، یک پردازنده Helio G85 ساخت مدیاتک نیز در گلکسی A06 استفاده خواهد شد که دقیقاً همان پردازنده ای است که در نسل قبلی این گوشی نیز تعبیه شده بود. این پردازنده که برای گوشی های مالی توسعه داده شده، با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. بعلاوه امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی با افزودن کارت حافظه وجود دارد.

در زمینه طراحی نیز پیش تر گفته شده بود که گلکسی A06 تفاوت چندانی با نمونه پیشین خود ندارد و سامسونگ ترجیح داده طراحی این دستگاه را دستخوش تغییر نکند. سنسور اثر انگشت در لبه کناری دستگاه قرار گرفته است و بلندگوها نیز از نوع Dolby Atmos هستند. وزن کلی دستگاه هم حدود 196 گرم خواهد بود.

به گفته این منبع مطلع، گلکسی A06 یک دوربین دوگانه با رزولوشن های 50 و 2 مگاپیکسل دارد و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی تعبیه شده است. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ 25 واتی، اندروید 14.2 با امکان دریافت 4 سال آپدیت امنیتی از دیگر مشخصات گلکسی A06 هستند. بعلاوه انتظار می رود این دستگاه آپدیت های نرم افزاری اندروید را هم طی 2 سال آینده دریافت کند.

هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت احتمالی گلکسی A06 وجود ندارد اما به نظر نمی رسد این دستگاه تفاوت قیمت فاحشی با نمونه پیشین خودش داشته باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مرداد 1403 بروزرسانی: 24 مرداد 1403 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1663

به "تمام مشخصات گلکسی A06 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات گلکسی A06 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید