تعویق دریافت حقوق بازنشستگی تا حدودی به ثبات اقتصادی افراد یاری خواهد نمود

به گزارش مجله یافان و به نقل از سی تیوی نیوز، براساس نظرسنجی اخیر، بیش از سه چهارم کانادایی هایی که نزدیک یا در اوایل دوران بازنشستگی هستند، درباره شرایط اقتصادی خود نگرانند. این نظرسنجی کانادایی های 55 تا 69 ساله را در بر می گیرد.

تعویق دریافت حقوق بازنشستگی تا حدودی به ثبات اقتصادی افراد یاری خواهد نمود

به علاوه، 79 درصد از شرکت نمایندگان 55 سال به بالا اظهار داشتند که عایدی بازنشستگی آنها برای زندگی راحت کافی نخواهد بود.

با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث ایجاد کاستی هایی در مراکز مراقبت بلندمدت و خانه های سالمندان شده است، 44 درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی مایل بودند دوران پیری را در خانه شخصی خود سپری نمایند.

محققان برای یاری به آینده اقتصادی بازنشستگان، به آنها پیشنهاد می نمایند که دریافت هرگونه حقوق یا یاری های پس از بازنشستگی را تا حد ممکن به تعویق بیاندازند؛ زیرا پرداخت های ماهانه با افزایش سال های پس از بازنشستگی افزایش می یابد. به عنوان مثال، فردی که در سن 60 سالگی ماهانه 1000 دلار دریافت می نماید، اگر تا 70 سالگی برای دریافت این حقوق صبر کند، ماهانه بیش از 2 هزار و 200 دلار دریافت خواهد نمود.

استفاده از بیمه مراکز مراقبت بلندمدت نیز به عنوان راهی برای یاری به ثبات اقتصادی در سال های بازنشستگی، به کانادایی ها توصیه شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1195

به "تعویق دریافت حقوق بازنشستگی تا حدودی به ثبات اقتصادی افراد یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق دریافت حقوق بازنشستگی تا حدودی به ثبات اقتصادی افراد یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید