تور ارزان فرانسه: تعویق تحریم های تجاری فرانسه علیه انگلیس

به گزارش مجله یافان، امانوئل مکرون خاطرنشان کرد به منظور ادامه مذاکرات فعلاً تحریم های مالی علیه انگلیس را به تعویق می اندازد.

تور ارزان فرانسه: تعویق تحریم های تجاری فرانسه علیه انگلیس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل مجله یافان به نقل از فرانس 24، امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه اعلام نمود: برای اینکه مذاکره نمایندگان بهتر بتوانند در خصوص کاهش اختلافات بر سر حقوق ماهیگیران پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) با یکدیگر تبادل نظر نمایند فعلاً تمامی تحریم های مالی در نظر گرفته شده علیه انگلیس را به تعویق می اندازیم.

فرانسه پیشتر اعلام نموده بود از ساعت 23:00 روز دوشنبه به وقت گرینویچ تجارت بین کانالی را با انگلیس محدود خواهد نمود و بعلاوه گفته بود اختلافات بر سر حق ماهیگیری می تواند به یک مشاجره بزرگ مالی میان دو قدرت مالی اروپا تبدیل گردد.

امانوئل مکرون روز گذشته در حاشیه کنفرانس آب و هوای سازمان ملل متحد با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در گلاسکو ملاقات کرد و پس از این ملاقات در جمع مجله یافان گفت: طرح های فرانسه برای تحریم انگلیس فعلاً در انتظار نتیجه مذاکرات دوباره است.

وی ادامه داد: از امروز بعد از ظهر براساس طرحی که من به جانسون پیشنهاد دادم مذاکرات ادامه خواهد داشت. من تصور می کردم انگلیس با طرح جدیدی در این سری از تبادل نظر ها حاضر خواهد شد.

کلمنت بون، یکی از مقامات اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری نوشت: تحریم های تجاری فرانسه قبل از ملاقات با دیوید فراست، وزیر برگزیت انگلیس در روز پنجشنبه در پاریس اعمال نخواهد شد.

فرانسه و انگلیس از زمان اجرای برگزیت بر سر حقوق ماهیگیران در آب های اطراف جزیره جرسی با یکدیگر اختلاف نظر دارند. فرانسه تهدید نموده اگر انگلیس به ماهیگیران کشورش اجازه فعالیت آزاد در این منطقه را ندهد تحریم های شدید از لحاظ مالی متوجه این کشور خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1217

به "تور ارزان فرانسه: تعویق تحریم های تجاری فرانسه علیه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: تعویق تحریم های تجاری فرانسه علیه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید