تصاویر ، اولین مواجهه ایران و امریکا در قطر ؛ امریکا عذرخواهی کرد

به گزارش مجله یافان، تیم های ملی فوتبال ایران و امریکا در اولین مصاف خود در نشست خبری مشترک حاضر شدند و از استراتژی های خود در مسابقه فردا صحبت کردند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بازی فردای تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا را به شدت خاص دانست.

تصاویر ، اولین مواجهه ایران و امریکا در قطر ؛ امریکا عذرخواهی کرد

به گزارش مجله یافان، کارلوس کی روش و گرگ برهالتر سرمربیان تیم های ملی ایران و آمریکا به همراه کریم انصاری فرد و تایلر آدامز بازیکنان دو تیم عصر دوشنبه (7 آذر 1401) با حضور در مرکز رسانه مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 در شهر دوحه به سوالات مجله یافان رسانه های مختلف در مورد بازی روز آینده پاسخ گفتند.

در این نشست خبری مشترک سرمربی تیم ملی آمریکا در مورد اشتباه فدراسیون این کشور در انتشار عکس پرچم ایران بدون نام الله گفت: ما نظری در این خصوص نداشتیم. کار و تمرکز ما روی مسابقه فردا است. چهار سال کار کردیم و فردا فقط به برد فکر می کنیم. ما بابت اتفاقی که اتفاق افتاده معذرت می خواهیم و فقط همین را می توانم بگویم.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در این نشست گفت: فردا روز ویژه ای برای ما خواهد بود. برای سومین بار با تیم ایران در جام جهانی هستیم و می خواهیم مقابل تیمی قدرتمند تمام کوشش خود را به کار ببندیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1513

به "تصاویر ، اولین مواجهه ایران و امریکا در قطر ؛ امریکا عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اولین مواجهه ایران و امریکا در قطر ؛ امریکا عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید