ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد، آمریکایی ها باید زبان چینی بیاموزند!

به گزارش مجله یافان، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای ضمن انتقاد مجدد از چین، گفت، اگر جو بایدن در انتخابات پیروز گردد آمریکایی ها باید زبان چینی یاد بگیرند!

ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد، آمریکایی ها باید زبان چینی بیاموزند!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مجله یافان به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این مصاحبه با هیو هویت، مجری یک شبکه رادیویی آمریکایی مدعی شد: اگر من در انتخابات نوامبر پیروز نشوم، چین مالک آمریکا خواهد شد. آن وقت شما نیز باید زبان چینی بیاموزید!

ترامپ که زمانی به گفته خودش روابط فوق العاده ای با شی جینپینگ، رئیس جمهور چین داشت، گفت: به خاطر کاری که چین با این ویروس چینی (ویروس کرونا) کرد، من دیگر روابط خوبی با رهبر این کشور ندارم.

وی همچنین تاکید نمود که به خاطر تعرفه های آمریکا، چین بدترین سال در 67 سال گذشته را تجربه نموده است.

مقامات اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته گفتند که روسیه و چین هر یک از یکی از نامزدهای انتخابات نوامبر 2020 حمایت می نمایند به طوری که چین امیدوار است ترامپ، نامزد جمهوری خواستار مجددا در این انتخابات پیروز نشود اما از طرف دیگر، روسیه از اقداماتی برای پایین کشیدن جو بایدن، نامزد دموکرات ها در این انتخابات استفاده می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 508

به "ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد، آمریکایی ها باید زبان چینی بیاموزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد، آمریکایی ها باید زبان چینی بیاموزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید