بهترین موقعییت برای خرید آپارتمان در غرب تهران با مزایای فوق العاده

به گزارش مجله یافان، در چند سال گذشته با نوسان قیمت شدید بازار مسکن و افزایش قیمت ملک بسیاری از مردم دنبال راه حل های جدید و شرایط مناسبی برای خرید ملک مخصوصا در پایتخت هستند.

بهترین موقعییت برای خرید آپارتمان در غرب تهران با مزایای فوق العاده

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

ما نیز در این مطلب خرید آپارتمان در اندیشه را به شما پیشنهاد میکنیم اما با مزایای ویژه ای که در ادامه مطلب بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در اندیشه

شهر اندیشه واقع در غرب استان تهران و جنوب شرق استان البرز جزو مناطق مسکونی حومه پایتخت محسوب میگردد که با توجه به نکاتی که برای شما بیان میکنیم نسبت به مرکز شهر تهران کمبودی در آن مشاهده نمیگردد. این منطقه از اواخر دهه 40 و قبل از انقلاب اسلامی در ایران جزو اولین مناطقی بود که داشت به مناطق مسکونی حومه تهران تبدیل میشد تا بار جمعیت اضافی پایتخت به این شهر منتقل گردد و از همان ابتدا به شکلی ساخته شد که از نظر امکانات رفاهی و اجتماعی چیزی نسبت به مناطق مرکز پایتخت کم نداشته باشد و برای ساکنین مسئله ای به وجود نیاید و با وگذاری قطعات زمین به فرهنگیان و کارمندان دولتی در دهه 70 ساخت و ساز و شکل گیری این منطقه با آپارتمان های نوساز به صورت مناسبی پیش رفت و یکی از نقاط قوت منطقه همین ساختار جدید شهری آن است.

تمام خیابان ها و املاک شهر اندیشه و کوچه ها و آپارتمان ها با آخرین اصول ساخت و ساز شهری و با استفاده از بهترین تکنولوژی و مواد اولیه ساخته و برای سکونت شهروندان حومه تهران آماده شده است و واقعا شاهد استقبال خوبی از طرف مردم و ساکنین تهران در این شهر بوده ایم. بیشتر املاک ساخته شده در شهر جدید اندیشه آپارتمان های نوساز و یا بازسازی شده هستند که هم اکنون بیشتری سن آپارتمان در این شهر به 15 سال خواهد رسید چون با مشارکت و همراهی خوب سازندگان و مالکان در این شهر ساخت و ساز آپارتمان های نوساز به بهترین شکل ادامه دارد و اگر سن آپارتمانی به بالای ده سال برسد قطعا یا مورد بازسازی قرار خواهد گرفت و یا تخریب شده و از نو ساخته خواهد شد.

این شهر با داشتن شش فاز و شهرک های مختلف از نظر امکانات رفاهی و اجتماعی در حدی قرار گرفته که به صورت کامل احتیاج شهروندان را برای مراجعه به شهر های اطراف مخصوصا تهران و کرج برای دسترسی به انواع خدمات شهری و امکانات رفاهی و اجتماعی رفع نموده و از این امکانات میتوان به چند مورد زیر اشاره نمود:

1- مدارس عمدتا دولتی و تقریبا به تعداد مورد احتیاج

2- پارکها و فضای سبز و وسایل ورزشی در همه نقاط شهر و زمینهای ورزش فنس دار و زمینهای بازی بچه ها در عمده نقاط وجود دارد.

3- تعداد زیادی استادیوم با فضای سرپوشیده و رو باز و باشگاه ورزشی و دو استخر سرپوشیده عمدتا در فاز سه

4- مراکز پستی و مخابراتی و خدمات دولت الکترونیک

5- تعداد محدودی شعب بانکهای دولتی (ملی، صادرات، مسکن، رفاه، تجارت)

6- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است و وجود بیمارستان.

7- میادین میوه و مواد خوراکی و بهداشتی در بیشتر مناطق

8- تعداد پرشماری از مراکز تجاری محلی، منطقه ای و مرکزی که بیشترا با امکانات کامل ساخته شده اند و در اختیار ساکنین قرار گرفته اند.

10- چند کتابخانه و فرهنگ سرا

11- پاسگاه انتظامی

12- دو ایستگاه آتش نشانی

13- یک سینمای دو سالنه و یک سینمای چهاربعدی

14- عمده مناطق دارای مسجد هستند

15- یک مجتمع خدمات صنعتی و گارگاهی

16- علاوه بر یک پمپ بنزین و سه صندلی گاز داخلی تعداد کافی پمپ بنزین در اطراف شهر وجود دارد و از این بابت نسبتا شرایط مناسبی برقرار است.

علاوه بر امکانات گفته شده در بالا باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیشتر ساکنین این شهر فرهنگیان و کارمندان شاغل در ارگان ها و ادارات واقع در کرج و تهران میباشند و از نظر آرامش و امنیت یکی از بهترین مناطق در حومه استان تهران شهر اندیشه میباشد که هم اکنون این شهر جزو برترین شهر های کشور عزیزمان ایران برای سکونت با امکانات رفاهی و اجتماعی است که این گفته طبق آمار ها و اسناد رسمی وزارت راه و شهرسازی اثبات میگردد ولی قیمت ملک در این منطقه نسبت به مرکز تهران بسیار مناسب تر است و خرید آپارتمان ارزان در اندیشه باعث میگردد که بسیاری از مردم که سال هاست آرزوی خانه دار شدن را در سینه داشته اند هم اکنون به آرزوی خود برسند و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن دارند نیز بهترین فرصت بشمار میرود.

خرید آپارتمان نوساز در اندیشه به یاری املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میگردد مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میگردد احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران و نمایندگان فروش املاک در اندیشه در اندیشه هستند.

اگر قصد خرید و فروش آپارتمان در اندیشه و همچینین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با یاری مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 233

به "بهترین موقعییت برای خرید آپارتمان در غرب تهران با مزایای فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موقعییت برای خرید آپارتمان در غرب تهران با مزایای فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید