تور ارزان تایلند: بدون این سوغاتی ها از تایلند برنگردید!(قسمت اول)

به گزارش مجله یافان، به روزها و شاید ساعت های پایانی سفر خاطره انگیز خود به تایلند رسیده اید و به فکر خرید سوغاتی برای خود و عزیزانتان هستید. چاره چیست؟ البته اگر تا الان چیزهای زیادی خرید نکرده اید، علاقه به صنایع دستی دارید، باید به مراکز فروش صنایع دستی بروید. ممکن است از هتل یا محل اقامت شما دور باشند. اما فقط به آن مراکز اکتفا نکنید. فروشگاه های خیابانی در سرتاسر شهر بانکوک منبع خوبی برای تهیه سوغاتی های جالب و مقرون به صرفه هستند می توانید به راحتی این سوغاتی ها را تهیه کنید. البته گفتن ندارد که باید همواره مواظب کالاهای تقلبی، نامرغوب و یا گران فروش ها باشید. جهت هدایت شما، در نظر داشته باشید که در بانکوک برترین فروشگاه ها در جاده سیلوم، در امتداد جاده سوخومویت قرار دارند که از خیابان چهار آغاز می شوند، و بعلاوه در جاده خائو سان و در محله چینی ها. با خبرنگاران همراه باشید تا از سوغاتی های تایلند بیشتر بدانیم.

تور ارزان تایلند: بدون این سوغاتی ها از تایلند برنگردید!(قسمت اول)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

مجسمه های مذهبی و فیل

یکی از معروف ترین نمادها و سوغاتی های کشور تایلند، فیل و مجسمه های مذهبی هستند. شما می توانید آنها را در صدها فرم و مقدار مختلف پیدا کنید. نوع دیگری از سوغات فوق العاده مربوط به تابلو نقاشی و چوب ساخته های فیل است که می توانید آن را در مقدار های مختلف تهیه کنید، می دانید که فیل نماد خوش شانسی برای تایلندی ها است.

پارچه های رنگارنگ

شما می توانید انواع پارچه را در همه جای در تایلند پیدا کنید. بعلاوه انواع روسری ابریشم و یا کیف پول پارچه ای را در مکان های مختلف مشاهده می کنید. ابریشم تایلندی در میان دنیاگرد بسیار محبوب است. قیمت یک روسری ابریشم تایلندی در حدود 20 دلار است که می توان آن را با یک روسری پلی استر مقرون به صرفه 5 دلاری مقایسه کرد، البته شما می توانید یک پارچه ابریشم در قیمت های پایین تر و کیفیت پایین تر که در بازار موجود است را خریداری کنید . پس با حوصله و حواس جمع، خرید کنید.

ادویه های خوش طعم تایلندی

غذاهای تایلند است در سراسر دنیا معروف است. می دانید که ادویه های بسیاری در آشپزی تایلندی استفاده می گردد. اگر شما می خواهید آن غذاهای خوشمزه تایلندی را در خانه از دست ندهید حتما ادویه جات، ترشی جات و سس تایلندی را با خودتان بیاورید.

ابریشم و کتان

فروشگاه های فروش ابریشم زیادی در سرتاسر شهر بانکوک و دیگر نقاط پر جهانگرد تایلند وجود دارد، در نواحی خرید و در لابی های هتل های تایلند هم این فروشگاه ها را پیدا می کنید. محصولات تقلبی بسیاری به عنوان ابریشم فروخته می شوند و اگر شما در خصوص پارچه خاصی شک دارید، یک نخ را امتحان کنید و آن را بسوزانید، ابریشم باید بویی نظیر پر یا موی سوخته بدهد. گاهی اوقات تنها تار است که غیرطبیعی است چون یکنواخت تر و کار با آن آسان تر است. برای خرید ابریشم محل هایی نظیر کمپانی ابریشم جیم تامپسون، مشهورترین مرکز فروش ابریشم در شهر و بسیاری از مغازه ها در هتل ها را در خاطر داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1280

به "تور ارزان تایلند: بدون این سوغاتی ها از تایلند برنگردید!(قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: بدون این سوغاتی ها از تایلند برنگردید!(قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید