استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت رفع نیازهای شهر بار

به گزارش مجله یافان، مدیرعامل سازمان همکمک شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار بار بر لزوم شناسایی و احصاء نیازمندیها و ظرفیتهای این شهر در جهت ارائه مناسب ترین خدمات و کمک به مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت رفع نیازهای شهر بار

به گزارش مجله یافان خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با شهردار بار که در دفتر سیدمحمداسماعیل فاطمی معاون بازرگانی سازمان همکمک برگزار گشت، اظهار کرد: رویکرد تیم مدیریتی سازمان درحال حاضر به کارگیری حداکثری از امکانات و سازو کارهای موجود در جهت افزایش حمایتها و ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به شهرداریهای استان است که با توجه به تاکید استاندار شهرهای کوچک و کم برخوردار نیز در اولویت قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا شناسایی و احصاء مسائل، نیازها و ظرفیتهای شهرداری های استان در دستور کار واحدهای مختلف ستادی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان همکمک شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: قطعا تعامل و ارتباط مستمر شهرداران و کارکنان این حوزه از سراسر استان با دست اندرکاران سازمان همکمک و استفاده از حداکثر ظرفیت های سازمان در بخش ستادی و شرکتها و موسسات تابعه می تواند در شناسایی مسائل و موضوعات حوزه مدیریت شهری انجام بهترین اقدام در جهت حل آنها، موثر باشد.

حسن پارسا شهردار بار نیز در این جلسه با اشاره به نیازها، مسائل و همچنین ظرفیتهای این شهر به ویژه در حوزه گردشگری مطرح کرد: قطعا می توان از توان سازمان همکمک در حوزه های تخصصی این نهاد ازجمله اقتصادی، بازرگانی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، گردشگری، بیمه ای، تولیدی و... درجهت کمک به ارتقا مدیریت شهری و خدمات دهی مطلوب به شهروندان استفاده کرد.

وی گفت: با توجه ظرفیت های خوب گردشگرپذیری در شهر بار، سازمان همکمک می تواند توان مشاوره ای و تخصصی خود را در جهت تدوین طرح های اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری و همچنین مشارکت و کمک به شهرداری در اجرای مناسب این طرحها برنامه ریزی کند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1026

به "استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت رفع نیازهای شهر بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت رفع نیازهای شهر بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید