ارائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی برای افراد نابارور

به گزارش مجله یافان، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بانوان با مسائل ناباروری تا سن 46 و مردان تا سن 60 سالگی، زیرپوشش خدمات درمانی با تعرفه دولتی قرار می گیرند.

ارائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی برای افراد نابارور

نیره خادم رئیس مرکز ناباروری میلاد مشهد گفت: در حال حاضر تمامی بخش های درمانی مرکز ناباروری میلاد مشهد فعال است و روزانه 30 تا 35 ویزیت به وسیله متخصصین برای بیماران نو و قدیمی در این مرکز انجام می گردد.

او با بیان اینکه، علاوه براین در طی یک ماه اخیر حدود 60 عمل IVF برای بیماران صورت گرفته است، اضافه کرد: طی همین مدت، 60 عمل IUI و 90 انتقال جنین برای بانوان صورت گرفته است و روزانه به منظور رصد و پایش مراحل درمانی بانوان، حدود 50 سونوگرافی انجام می گردد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به قانون جوانی جمعیت ادامه داد: تمام کوشش متخصصان و کادر درمانی مرکز ناباروری میلاد، ارائه خدمات باکیفیت برای زوجین نابارور است تا آرزوی آن ها نیز جامه عمل پوشانده گردد.

خادم با اشاره به اینکه ماهانه 50 مورد هیستروسکوپی نیز برای بانوان انجام می گردد، اعلام کرد: باتوجه به اینکه سن بعضی از مراجعین برای باروری بالاست و یا دارای مشکل خاص هستند، روند ارائه خدمت مرکز ناباروری میلاد بدون وقفه ادامه دارد تا این افراد نیز بتوانند صاحب فرزند شوند.

او با بیان اینکه در بعضی موارد شیمی درمانی موجب از بین رفتن ذخیره تخمدانی و کاهش فعالیت اسپرم می گردد که این افراد در اولویت دریافت خدمات درمانی هستند توضیح داد: در حال حاضر خدمات رسانی برای بانوان با تخمک اهدایی، تا سن 46 سال و آقایان تا سن 60 سال، با توجه به شرایط، ادامه دارد.

مجله یافان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1505

به "ارائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی برای افراد نابارور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی برای افراد نابارور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید