آماده سازی مصلی عظیم امام خمینی (ره) جهت برگزاری کنکور سراسری

به گزارش مجله یافان، شهردار منطقه 7، از اجرای تمهیدات ویژه در مصلی عظیم امام خمینی (ره) به منظور برگزاری کنکور سراسری در این نقطه از شهر با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی اطلاع داد.

آماده سازی مصلی عظیم امام خمینی (ره) جهت برگزاری کنکور سراسری

به گزارش گروه اجتماعی مجله یافان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب اضافه نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری و همچنین تصمیم به برگزاری این رویداد مهم در مصلی عظیم امام خمینی (ره) با رعایت کامل موازین بهداشتی، این منطقه اجرای اقدامات مورد احتیاج را در این مکان در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه اعلام نمود: نظافت و شستشو و پاکسازی داخل محوطه مصلی، درب شماره 15، خیابان یازدهم و بلوار اصلی تا ورودی شبستان، بلوار اصلی از درب وروری مصلی و پارکینگ های 7 و 4، ضلع شمال مصلی، درب شماره 17 خیابان های 24، 25 و 26 و محوطه، صحن اصلی مصلی و محوطه شبستان، ورودی صحن، پل ها و اطراف آبنما و ضلع شمال مصلی، محوطه و خیابان های روبروی درب 18 و 19تن ها بخشی از اقداماتی بود که به منظور حفظ جان آینده سازان این مرز و بوم در دستور کار نهاده شد.

شهردار منطقه 7 با اشاره به جانمایی مخازن مخصوص جهت جمع آوری ماسک و دستکش، جانمایی مخازن تفکیک زباله خشک و تر در مصلی، توضیح داد: کوشش کردیم با تقسیم مصلی امام خمینی (ره) در میان نواحی پنجگانه این منطقه اقدامات برنامه ریزی شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم تا به امید خدا این رویداد سرنوشت ساز با بالاترین کیفیت برگزار گردد.

شایان ذکر است این منطقه در زمان برگزاری کنکور سراسری در روز های پنج شنبه و آدینه در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات در داخل و خارج مصلی واقع شده است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 516

به "آماده سازی مصلی عظیم امام خمینی (ره) جهت برگزاری کنکور سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی مصلی عظیم امام خمینی (ره) جهت برگزاری کنکور سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید