آماده سازی بوستان های مرکز برای سال نو

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران-نظری از آماده سازی بوستان های مرکز برای سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ها 22 گانه با بیش از 500 برنامه در حوزه های مختلف خبر داد.

آماده سازی بوستان های مرکز برای سال نو

به گزارش خبرگزاری مجله یافان به نقل از شهر،حسین نظری درباره برنامه های معاونت هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران برای استقبال از بهار گفت: دستورالعمل آماده سازی مرکز برای استقبال از بهار به منطقه ها 22 گانه ابلاغ شده و در پی آن آماده سازی 8 ورودی شهر تهران، ارتقاء زیبایی بصری شهر، دیوارنگاری، بازسازی و جانمایی نمادهای نوروزی، تعمیر مبلمان شهری و بهسازی معابر سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آماده سازی بوستان های مرکز در آستانه سال نو اظهار کرد: منطقه ها 22 گانه با کاشت گل و درخت در بوستان ها، ایجاد فرش گل در حاشیه بزرگراه ها و معابر اصلی و بهسازی وسایل ورزشی و بازی بچه ها در بوستان ها به استقبال بهار می فرایند.

نظری بیان نمود: توسعه جنگلکاری در اراضی پیرامون شهر و تحویل نهال به شهفرایندان از هفته منابع طبیعی در منطقه ها 22 گانه آغاز شده است؛ همچنین کاشت نهال در منازل شهفرایندان در دستور کار است و در هفته درختکاری نیز برنامه های ویژه ای اجرا شد.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران بیان نمود: تورهای گردشگری و برنامه های ورزشی، سلامتی، تفریحی و اسکان مهمانان نوروزی نیز از دیگر برنامه های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در نوروز 1401 است.

وی افزود: در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری برنامه های متنوعی به مناسبت اعیاد ماه شعبان به ویژه روز نیمه شعبان تدارک دیده شده است؛ این برنامه ها با موضوع معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران در منطقه ها 22 گانه برگزار می شود.

نظری تردد و استفاده از حمل و نقل عمومی در ایام نوروز را یکی از مسائل مهم برای شهفرایندان برشمرد و گفت: برقراری گشت های منظم، افزایش ساعات کار روزانه در خطوط دارای تقاضای سفر، استقرار گشت های ثابت و سیار به منظور نظارت بر سرویس رسانی ویژه تفرجگاه ها، افزایش ظرفیت جا به جایی در روزهای سرانجامی سال با اعزام قطارهای فوق العاده و تسهیلات ویژه در پنجشنبه سرانجام سال از اهم برنامه های حوزه حمل و نقل است.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران در سرانجام زیبایی بصری شهر را در ایجاد نشاط شهفرایندان در آستانه سال نو موثر دانست و افزود: تامین روشنایی، رنگ آمیزی و ایمن سازی و رفع نقص آب نمای بوستان ها، جمع آوری کارگاه های غیر ضروری و ترمیم دیوارهای حائل کارگاهی و نصب بنر در اطراف کارگاه ها با موضوع استقبال از بهار بخشی از اقدامات شهرداری تهران با هدف زیباتر شدن شهر برای استقبال از بهار است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1375

به "آماده سازی بوستان های مرکز برای سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی بوستان های مرکز برای سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید