شروع دسترسی بایدن به گزارش های اطلاعاتی

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران : دسترسی جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا به گزارش های اطلاعاتی پس از ملاقات تیم وی با آژانس های اطلاعاتی از روز دوشنبه شروع می گردد.

شروع دسترسی بایدن به گزارش های اطلاعاتی

به گزارش مجله یافان به نقل از ایرنا، شبکه خبری سی ان ان بامداد دوشنبه به نقل از مقامات دفاعی گزارش داد: اعضای تیم انتقالی بایدن قرار است از امروز گزارش هایی از آژانس های اطلاعاتی پنتاگون دریافت نمایند. آنها با آژانس های اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته ملاقات می نمایند.

مقامات دفاعی آمریکا اعلام کردند که مجموعاً 47 مصاحبه با تیم انتقالی بایدن برای این هفته برنامه ریزی شده که از جمله آن ملاقات با دیوید نورکوئیست معاون وزیر دفاع و روسای سرویس های نظامی است. دیگر جلسات از جمله جلسه سیاسی و امور امنیت بین الملل پیشتر برگزار شده است.

دونالد ترامپ پس از کشمکش های فراوان بر سر تبادل مسائل امنیتی و اطلاعاتی با بایدن، در نهایت در اواخر ماه نوامبر با اشتراک گذاری جزئیات گزارش های اطلاعاتی با وی موافقت کرد.

بنابراین بایدن اجازه دسترسی به جزییات بسیار محرمانه ای که توسط جامعه اطلاعاتی کشور برای مقام های ارشد دولت تهیه می گردد را خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 702

به "شروع دسترسی بایدن به گزارش های اطلاعاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دسترسی بایدن به گزارش های اطلاعاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید