شروع ثبت نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان

به گزارش مجله یافان، سازمان نطام پزشکی با صدور اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: با توجه به درنظر گرفته شدن اولویت برای اعضای خانواده کادر درمان جهت واکسیناسیون کرونا، اعضای سازمان نظام پزشکی می توانند با مراجعه به داشبورد شخصی خود ثبت نام نمایند.

شروع ثبت نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان

این اطلاعیه می افزاید: فرایند ثبت نام این گونه است که اعضای سازمان می توانند با مراجعه به سایت سازمان و قسمت ورود اعضا با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود وارد قسمت داشبورد شخصی خود شوند و در قسمت خدمات من و از گزینه ثبت نام اعضای خانواده استفاده نموده و اعضای خانواده خود را ثبت نام نمایند.

بر اساس اطلاعیه سازمان نظام پزشکی، در این قسمت یک ویدئوی آموزشی هم برای چگونگی ثبت نام جاگذاری شده است که تماشای آن به سئوالات اعضا پاسخ می دهد.

این سازمان در سرانجام اطلاعیه خود آورده است که براساس آئین نامه درنظر گرفته شده اعضای مجرد و متاهل سازمان به صورت متفاوت می توانند افراد متفاوتی را ثبت نام نمایند. برای مثال اعضای متاهل می توانند همسر و فرزندان بالای هجده سال خود را ثبت نام نمایند و نمی توانند پدر و مادر خود را ثبت نام نمایند (ایسنا).

به گزارش مجله یافان، براساس آخرین اعلام رسمی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا به امروز 19 میلیون و 149 هزار و 847 نفر دُز اول واکسن کرونا و 9 میلیون و 293 هزار و 143 نفر هم دُز دوم را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 28 میلیون و 442 هزار و 990 دُز رسید.

افراد عادی واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در مجله یافان بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1122

به "شروع ثبت نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید