آخرین شرایط گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران-استان آذربایجان شرقی با 3891318 نفر جمعیت جزو استان های پرجمعیت در کشور بوده و با برخورداری از آب و هوایی سرد و کوهستانی، از لحاظ اقلیم بندی گازرسانی اکثریت شهرهای آن در اقلیم یک قرار گرفته است.

آخرین شرایط گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با شرح اهداف گازرسانی در استان گفت: بر اساس برنامه چشم انداز 1400 تعهد این شرکت گازرسانی به تمامی روستاهای (بالای 20 خانوار) در استان می باشد که در راستای تحقق این امر مهمّ و به رغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، شرکت گاز استان با طراحی پروژه های گازرسانی از مقرون به صرفه ترین روش های اجرایی، بکارگیری پیمانکاران مجرب، کنترل مستمر پروژه ها براساس برنامه زمان بندی، بومی سازی تجهیزات گازرسانی، ثبت اختراعات و نوآوری و مشارکت کارکنان دانش محور، در خدمت رسانی صادقانه به مردم و نیل به اهداف سازمانی تلاش می نمایند.

سیّدرضا رهنمای توحیدی شرح داد: گازرسانی به 240 روستا در دست اجرا بوده است که به حول و قوه الهی 86 روستا همزمان با هفته دولت افتتاح شده و بر اساس برنامه ریزی و تصمیمات متخذه در جلسات کنترل پروژه های اجرایی در شرکت، عملیات گازرسانی پروژه های روستایی دیگر نیز بالای 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ان شاءا... به زودی شاهد اتمام گازرسانی روستایی در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

وی گفت: اجرای بیش از22300 کیلومتر شبکه گاز با نصب 673200 انشعاب شهری و روستایی با لحاظ داشتن مسیرهای صعب العبور در پروژه ها، کاری جهادی بوده که در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان و با انگیزهحلاوت رضایت مردمی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: هم اکنون97/22 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که شامل یک میلیون و 647 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 630

به "آخرین شرایط گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید