20 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020 شرکت می نمایند

به گزارش مجله یافان، 20 شرکت دانش بنیان و هیات تجاری در نمایشگاه جیتکس2020 حضور می یابند.

20 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020 شرکت می نمایند

همزمان با برگزاری چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به GITEX که از تاریخ 16 تا 20 آذرماه جاری در کشور امارات برگزار می گردد، صندوق نوآوری و شکوفایی، از 20 شرکت دانش بنیان ایرانی جهت حضور در بخش Future Stars نمایشگاه جیتکس حمایت کرد.

سهراب آسا مدیر بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با تأکید بر نقش صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم نوآوری کشور گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

آسا درباره توانمندسازی شرکت های دانش بنیان گفت: از جمله اهداف اصلی حمایت از شرکت ها، می توان به تسهیل راستا تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، یاری به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راهکار های نوآورانه با هدف بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و ورود آن ها به زنجیره ارزش جهانی اشاره نمود.

مدیر بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ادامه با تأکید بر علاقه مندی به همکاری های بین المللی، ابراز کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی سعی در پیوند ایده ها و راهکار های فناورانه شرکت های دانش بنیان با بازارهای داخلی و منطقه ای دارد و در این راستا به شکل گیری دیپلماسی نوآوری در سطح شرکت های نوآور با همتایان خود در عرصه منطقه ای و بین المللی یاری خواهد نمود.

وی اضافه نمود: صندوق نوآوری و شکوفایی کوشش می نماید شرکت های دانش بنیان ایرانی فرصت معرفی خود را در عرصه های بین المللی به دست آورند و بتوانند در رقابت با شرکت های خارجی خود را محک بزنند.

وی ادامه داد:20 شرکت منتخب، طی روزهای 16 تا 20 آذر در نمایشگاه جیتکس حضور دارند و دستاوردها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه عرضه می نمایند.

به گفته آسا، همچنین، همزمان با نمایشگاه جیتکس، هیأت تجاری متشکل از 17 شرکت دانش بنیان و 11 شرکت خلاق و فناور، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 699

به "20 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020 شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020 شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید