چهار آزادکار به جای روسیه به تورنمنت ترکیه اعزام شدند

به گزارش مجله یافان، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: باوجود پیگیری های فراوان از سوی فدراسیون کشتی به علت وجود بعضی مسائل شخصی و دانشجویی، فرآیند دریافت ویزا ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم و عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم برای حضور در جام علی اف روسیه با تأخیر روبرو و در نهایت ویزا برای این نفرات صادر نشد.

چهار آزادکار به جای روسیه به تورنمنت ترکیه اعزام شدند

بهترین تجربه سفر را با تور قیمت مناسب ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کشتی گیران می بایست در این رقابت ها به اسم چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی 2021 نروژ شرکت می کردند، فدراسیون تصمیم گرفت این نفرات را به جام یاشاردوغو ترکیه اعزام کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی توضیح داد: بنابراین فدراسیون کشتی رایزنی های های خود را برای دریافت فوری پاسپورت کشتی گیران از سفارت انجام داد و در نهایت شب گذشته پیروز شد مدارک کشتی گیران را دریافت کند.

امامی اضافه کرد: بعلاوه با توجه به لزوم انجام چرخه انتخابی، فدراسیون تصمیم گرفت تا حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم هم، به علت رقابت با بهمن تیموری، راهی جام یاشاردوغو گردد.

وی در سرانجام اعلام نمود: با تمهیدات و پیش بینی های لازم، بلافاصله بلیت این چهار کشتی گیر برای حضور در جام یاشاردوغو ترکیه تهیه و صبح امروز همراه با سایر نفرات راهی استانبول ترکیه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1081

به "چهار آزادکار به جای روسیه به تورنمنت ترکیه اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار آزادکار به جای روسیه به تورنمنت ترکیه اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید