چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟

به گزارش مجله یافان، با وجود ویروس کرونا جهان از عصر صنعتی چرخشی عجیب به سمت اینترنتی شدن آورد. اینترنت در جامعه امروزی نه تنها با زندگی ها عجین شده، بلکه بخش زیادی از روزمرگی انسان های فراوانی را درگیر نموده است. نکته جالب اینجاست که نحوه مسافرت رفتن انسان ها با وجود اینترنتی تغییرات بسیاری را شامل شده و مانند قبل نیست.

چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟

در گذشته مردم برای خرید بلیط هواپیما و فراهم کردن اسکان مشقت ها و استرس های زیادی را متحمل می شدند. با روی کار آمدن اینترنت این نوع سختی ها و استرس ها از بین رفت.

تصور کنید برای خریدبلیطهواپیما خود باید از شرکت مرخصی ساعتی بگیرید، سوار ماشین خود شوید و راه زیادی را طی کنید تا به آژانس مورد نظر خود برای تهیهبلیط برسید. در این بین ترافیک و تحمل آن و شرایط بد جوی را نیز در نظر بگیرید. سختی های خریدحضوریبلیط به همی نجا ختم نمی گردد. منتظر ماندن در صف های طولانی یکی دیگر از مشقت هایی است که شما بدون اینترنت متحمل آن خواهید شد. نداشتن زمان مناسب برای انتخاب و خریدبلیطهواپیما را به موارد قبلی اضافه کنید.

با استفاده از اینترنت می توانید در محل کار و یا منزل خود در شرایط سخت کرونا بمانید، نوشیدنی گرمی در فضای سرد زمستان بخورید و با استفاده از تلفن همراه متصل به اینترنت بلیطهواپیما مورد نظر خود و خانواده را تهیه کنید. خریداینترنتیبلیطهواپیما با سرعت همراه است. اما نکته اینجاست که با توجه به تعداد بالای وب سایت های فروش بلیط هواپیما کدام یک از سایتها را می توان استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت؟

تصور کنید در هنگام خریدبلیطهواپیما تمامی ایرلاین ها، خدمات و قیمت بلیط هواپیمای آنها را در اختیار دارید. مقایسه این سه مورد می تواند سفری کم هزینه تر و راحت تری را برای شما به ارمغان آورد. در هنگام رزروبلیطهواپیما می توانید با اعضای خانواده شرایط مختلف بلیط ها را مقایسه کنید.

از کجا باید بلیط هواپیما بخرم؟

توصیه میکنیم خریدبلیطهواپیما خود را از طریق سایت های معتبر بلیط هواپیما انجام دهید. سایت های معتبر بلیط هواپیما رابط کاربری راحت تری نسبت به سایر سایت ها دارند. در زمینه ارائه بلیط هواپیما سایت هایی مانند تیکبان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت ها به شمار می رود. سایت معتبر باید طیف بلیط های گوناگون مانند بلیطهواپیماارزان، بلیطچارتر و بلیطلحظهآخری را در بر داشته باشد.

یکیازبهترینراهکارهابرایدستیابیبهبلیطهواپیماارزانقیمت،مراجعهبهسایتهایگردشگریمعتبروجامعاست. بامراجعهمکرردریکبازهزمانیمعین،میتوانانواعبلیطهواپیمارابهمقصدموردنظرمشاهدهکردوآنهارادرشرایطیکسانوباامکاناتمشابهسنجید. سپسباتوجهبهاحتیاجوبودجهخوداقدامبهرزروارزانترینبلیطبابهترینخدماتنمود. بنابراینبایددقتکردبلیطیراانتخابکنیدکهباشرایطشمامتناسبباشدنهصرفابلیطیکهازقیمتپایینیبرخورداراست. (منبع)

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط دنیا همکاری نموده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و دنیا را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را شروع نموده است.

این سایت فروشبلیطپروازهایداخلیوخارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای مراجعه به این سایت کافی است کلمه تیکبان یا عبارت https://tikban.com/ را جستجو نمایید. بلیط های خود را با تیک بان تیک بزنید.

چطور بلیط هواپیما بخرم؟

خرید بلیط هواپیما از طریق سایتهایمعتبربلیطهواپیما روندی مشابه دارد. توجه داشته باشید، به طور کلی ساعتی را انتخاب کنید که خرید راحت تر و ارزان تری را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خریدبلیطهواپیما در سایت تیک بان کافی است که مراحل زیر را قدم به قدم بگذرانید.

قدم اول:

در ابتدای امر باید نوعبلیطهواپیما هود را برای سفر معین کنید. پرواز داخلی انجام می دهید یا پرواز خارجی؟ بلیط پرواز یکطرفه و بلیط پرواز رفت و برگشت گزینه بعدی است که باید آن را مورد آنالیز قرار دهید. مورد بعدی معین مقصد و مبدا شماست. با توجه به سفر آنها را انتخاب کنید و یا فرودگاه مورد نظر خود را معین نمایید.

قدم دوم:

تاریخ پرواز را با توجه به نوع احتیاج و روز سفر خود معین کنید. توجه داشته باشید اگر بلیط رفت و برگشت را انتخاب می کنید، تاریخ رفت و برگشت را به صورت دقیق وارد نمایید.

قدم سوم:

قدم بعدی انتخاب تعداد مسافران است. تعداد افراد بزرگسال، کودک و نوزاد سه گزینه ای است که با استفاده از آنها می توانید نوع بلیط خود را معین کنید. قیمتبلیطهواپیما با توجه به سه نوع بلیط ارائه شده متفاوت خواهد بود. به این نکات توجه فراوان داشته باشید.

قدم چهارم:

معین کردن کلاسپروازی مورد نظر در قدم چهارم انجام خواهد شد. اکونومی، بیزینس و فرست کلاس سه کلاس پروازی هستند که می توانید آنها را با توجه به هزینه و خدمات سفر انتخاب کنید.

قدم پنجم:

بعد از جستجو لیستی از پرواز ها برای شما به نمایش خواهد درآمد. با استفاده از فیلترینگ سایت تیک بان می توانید قیمتهایویژه، بلیطهایلحظهآخری، توقف های رفت و برگشت، شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار، و قیمتبلیطهواپیما را انتخاب کنید.

قدم ششم:

تکمیل کردن اطلاعات مورد احتیاج سایت تیک بان مرحله یکی مانده به آخری است که باید آن را به درستی و دقیق اجرا کنید.

قدم آخر:

قدم آخر پرداخت هزینه از طریق کارتهای عضو شتاب بانکی است. تیکبان با ارائه رمز های یکبار مصرف شرایط پرداخت را برای شما ایمن نموده است.

منبع: چمدان
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 720

به "چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید